خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش ؛

همه می بایست در مسیر انقلاب صاحب بصیرت باشند

فرمانده سپاه گالیکش گفت:همه می بایست در مسیر انقلاب صاحب بصیرت باشند
کد خبر: ۸۸۳۰۰۴۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان سید یحیی قاضوی فرمانده سپاه گالیکش در جمع قشر ها و کارگروه های مجمع عالی بسیج این شهرستان گفت : همه ی ما می بایست در مسیر انقلاب صاحب بصیرت باشیم ، صاحب دانش باشیم خصوصا در موارد کلیدی ، اصلی و خطوط قرمز انقلاب .

وی خاطر نشان کرد : بسیج جناحی نیست ، بسیج لشکر انقلاب است ، بسیج  متولد شده ی این انقلاب است . ما قبل از انقلاب واژه ای بنام بسیج نداشتیم با پیدایش این انقلاب  تفکر و اندیشه بسیجی بوجود آمد که به حول قوه الهی این یکی از برکات نظام است .

ایشان در خصوص اهمیت مجمع بسیج شهرستان گفت : مجمع عالی بسیج از همه ی ظرفیت های بسیج  و پتانسیل های مردمی شهرستان بهره مند شده و در جهت تقویت آن در جهت کمک به نظام ، دولت و مردم و مجموعه ادارات این شهرستان استفاده می نماید.

در ادامه حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان گنبد در مجمع عالی بسیج شهرستان گالیکش گفت : اندیشه ورزی مهم ترین بخش کار اقشار می باشد که دور هم جمع می شوند و در فضای مختلف چه کمکی می توان برای رشد انقلاب بنمایند .

قاضوی گفت : ما با انجام و تحقق کارهای اقتصادی بویژه اقتصاد مقاومتی و فعال ساختن کارها ی کوچک و دم دستی می توانیم از ظرفیت های اقتصادی منطقه بویژه در زمینه های دام و طیور ، کشاورزی ، باغداری و ... استفاده نماییم .

فرمانده سپاه گالیکش  در پایان گفت : ما می بایست با آمایش سرزمینی خود به مردم شهرستان خود آموزش بدهیم و زمینه استفاده از امکانات را برای آنها فراهم بسازیم .

انتهای پیام/

خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار