خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش؛

هدف از تشکیل جلسه های صالحین تکامل بسیج است

فرمانده سپاه گالیکش گفت:توجه به حلقه های صالحین درنهایت داشتن جامعه پویا تر و سالم تر و کشوری قدرتمند و با بصیرت است.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۸۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ رحمانی درافتتاحیه طرح جوانه های صالحین سپاه ناحیه گمیشان ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد:دشمن در عرصه های سیاسی در حال مهره چینی و در عرصه فرهنگی خیلی پیچیده کار می کند . 
وی افزود:در حال حاضر دشمن در بحث فرهنگی بودجه های سنگینی را در امریکا و دیگر کشورها برای ضربه زدن به کشورمان به تصویب رسانده است تا تفکرات خودشان را به جوانان ما دیکته کنند.
 فرمانده سپاه گالیکش بیان داشت: 176 شبکه ماهواره ای فارسی زبان بصورت 24 ساعته بر علیه ملت جمهری اسلامی ایران برای جوانان و کودکان کشورمان طراحی و برنامه ریزی شده است .
  رحمانی در ادامه تصریح کرد:یکی از اهداف فرهنگی دشمن سست کردن بنیاد خانواده است و علاوه بر شبکه های ماهواره ای بصورت شبانه روزی به دنبال ساخت کلیپ مستهجن در فضای مجازی هستند و ما باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم . 
 وی درباره فضای مجازی با اشاره به فرمایشات مقاگ معظم رهبری اذعان کرد:اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب است و این ضرورت و مهم بودن این فضا را نشان می دهد وباید نسبت به آن حساس باشیم. فرمانده سپاه گالیکش در ادامه افزود: ما تکلیف داریم نسبت به هدف دشمن دلسوز این انقلاب باشیم و درباره توطئه های دشمن در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آمادگی لازم را داشته باشیم.
رحمانی هدف از تشکیل جلسه های صالحین برا برای تکامل بسیج دانست و گفت:باید به حلقه های صالحین توجه بیشتری شود تا جامعه پویا تر و سالم تر و در نهایت کشوری قدرتمند و با بصیرت و امنی داشته باشیم .
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار