خبرهای داغ:
جانباز 70 درصد کلاله ای در مصاحبه با بسیج:

راهیان نور تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی میکند

رحمانقلی حسنی : راهیان نور حرکت بسیار خوبی است واین راه باید نسل به نسل انتقال داده شود تا به دست فراموشی سپرده نشود.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۷۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛رحمانقلی حسنی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارکرد:با توفیق الهی و دعوت شهدا قسمت شد که امسال عید را درکنار شهدا باشم .الحمدالله راهیان نور حرکت بسیار خوبی است. این راه باید نسل به نسل انتقال داده شود تا به دست فراموشی سپرده نشود.

وی درادامه با اشاره به شعار سال 95 بیان کرد :بنا به فرمایش حضرت آقا (مقام معظم رهبری )که شعار سال را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کرده اند باید کاری کنیم که این شعر محقق شود لذا معظم له هر شعار یا حرفی از دهان مبارکشان بیرون آید به موقع و به جا و با هدف است اگر ما اقتصادمان را هم مثل مسائل نظامی درست کنیم دیگر هیچ وقت دستمان جلوی دشمن دراز نمی شود.

حسنی افزود :همان طور که در دفاع مقدس نشان دادیم که ارتش تا دندان مسلح عراق با حمایت کشورهای بلوک غرب نتوانست جلوی اسلام بایستدو آنها در جنگ 8 ساله نتوانستند ما را شکست بدهند ، حال هم در این جنگ نرم باید تلاش کنیم تا به جای این که ما مغلوب دشمن شویم ، دشمن مغلوب ما شود و ما بتوانیم اسلام را به آنان بفهمانیم.

این برادر جانباز همچنین گفت:دشمن همیشه شبیخونش را می زند نه حال بلکه این از گذشته های خیلی دور ادامه داشته است و این خود (راهیان نو) مقابله به مثل دارد و دشمن از هر دری وارد شود ما آن را از در دیگر بیرونش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شهدا چه انتظاری ازما می توانند داشته باشند اذعان کرد :ما باید هدف شهدا را به جامعه بشناسیم ، راه شهادت ها ، جنگیدن آنها و آن اخلاص و توکل آنان را به مردم بشناسانیم وهمان طور که امام حسین (ع) با قیام خود در س شهادت و آزادگی را آموخت ما باید درس فداکاریهای رزمندگان خود را به آیندگان بیاموزیم.

رحمانقلی حسنی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا حرکت فرهنگی در کشور ما به اندازه راهیان نور ضعیف است گفت:متأسفانه هر چه از جنگ فاصله پیدا می کنیم تهاجم فرهنگی در بعضی افراد تأثیر منی گذارداما این زائران شهدا مه اینجا می آیند و یک سفیری هستند در محل زندگی خود و می توانند در برابر تهاجم فرهنگی که دشمن دارد مقابله به مثل کنند و جای خالی مسئولان را در بحث فرهنگی پر کنند .

وی درادامه با اشاره به شعار محوری راهیان نور (ما آماده ایم) ابراز داشت: به اعتقاد من همیشه باید ما آماده باشیم چون همیشه دشمن بیدار است و در کمین است و همیشه باید بیدار باشیمو با توجه با این که امسال مسائل خاص تری مطرح شده لذا ما دست و پا دادیم تا عده ای دست در دست دشمن ندهند ولی امروز دیده می شود که دست هایی از آستین بعضی از مسئولین در می آید که آدم انتظار ندارد و ما باید آماده باشیم تا دستهای آنان را بکشیم لذا باید متوجه بشویم که اگر نا آگاه بودند آنان را متوجه کنیم ولی اگر آگاه بودند سیلی در گوش آنان بزنیم .

جانباز 70 درصد کلاله ای که از مچ دست قطع عضو شده است در پایان بیان کرد: از قافله شهدا جا ماندیم و این مشکل از خودمان بوده و شاید این خواست خدا بوده که ما باشیم و فرهنگ شهادت به خاطره ها منتقل نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار