خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

آغازحفاری گاز در گلستان

استاندار گلستان به برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: دستگاه‎های اجرایی ناقض بی‎طرفی در انتخابات نباشند.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۸۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صاادقلو در جلسه شورای اداری در راستای پسابرجام به مدیران استانی با تاکید بر اینکه مواظب باشید در این فرصت ایجاد شده فرصت سوزی نکنید، اظهار کرد: استان گلستان نقش راه خود را آماده کرده است و تمام سندها در راستای توسعه برای استان تدوین شده و از این نظر استان عقب مانده نیست.

وی تصریح کرد: در تهیه نرم افزار نقشه راه استان کم کاری نکردیم و افق 1404 و 1420 را برنامه‎ریزی کردیم و بر اساس آن 35 طرح تحول زاده در حال اجرا است.


آغاز حفاری گاز در گلستان

استاندار گلستان با بیان اینکه حفاری گاز سفی‎کم در استان گلستان آغاز شده است، گفت: در آینده نزدیک در مدت چهار تا پنج ماه عرصه مهمی از زیرساخت‎ها که فرصت توسعه را در استان ایجاد خواهد کرد به بهره‎برداری می‎رسد.

صادقلو با بیان اینکه استان گلستان به دلیل تازه بنا شدن در یک فاصله بزرگ تاریخی است، گفت: گلستان بر خلاف اسمش با مصداق نامی آن فاصله دارد.

وی با بیان اینکه 24 طرح قابل اجرا مورد تایید وزارت اقتصاد و دارایی در استان گلستان است، گفت: در راستای تهیه نقش راه اقتصادی و تامین منابع این طرح‎ها با مشکلاتی رو به رو هستید.

استاندار گلستان به برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: انتخابات نکته‎ای است که باید برجسته شود توصیه ما این است که انتخابات در مجموع باید شور آفرین شود.

صادقلو با بیان اینکه درجه نخست نگاه مردم به دستگاه‎های جرایی در راستای انتخابات با محوریت خدمت باید نمایان شود، گفت: ناقض بیطرف بودند در رفتار ما است دوستان حوزه نظارتی و مدیران نباید ناقض بیطرفی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها