خبرهای داغ:
با حضور خواهران بسیجی برگزارشد:

همایش امربه معروف ونهی از منکر

همایش امربه معروف ونهی از منکر به همت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س)سپاه ناحیه گالیکش با حضور خواهران بسیجی در روستای صادق آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۴۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در این حجت الاسلام سیدی امام جماعت روستای صادق آباد گفت:خداوند در سوره توبه:مردان و زنان با ایمان را یار و یاور یکدیگر می خواند و ازآنها به عنوان کسانی که امر به معروف می کنند و نهی از منکر و نماز به پا می دارند و زکات می پردازند و خدا و رسولش را اطاعت می کنند یاد می کند.

حجت الاسلام سیدی در ادامه افزود :درقرآن کریم خداوند در جایی دیگر فرموده اند که باید از شما مسلمانان برخی که داناتر و با تقواترند خلق را به خیر و صلاح دعوت کنند و مردم را به نیکو کاری امر و از بد کاری نهی کنند زیرا اینان به حقیقت ،واسطه حقیقت خلق هستند.

وی همچنین اذعان کرد : مسئله امر به معروف و نهی از منکر آنقدر اهمیت دارد که پیامبران اسلام می فرمایند وقتی مردم امر به معروف و نهی از منکر نکنند اگر خوب ترین افراد هم برای اجابت دعا گردهم آیند دعایشان مستجاب نمی شود.

حجت الاسلام سیدی در پایان بیان کرد :همه ما در قبال یکدیگر مسئولیم و تجربه ثابت کرده است که اگر بلایی نازل شد خوبان وبدان هم با هم گرفتار می شوند پس چه خوب است که مسئله امر به معروف ونهی از منکر را جدی بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار