خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

آینده در دفاع مقدس نهفته است

دکتر صادقلو:دفاع مقدس یک تاریخ در یک زمان نیست بلکه منتهای زمان و آینده در دفاع مقدس نهفته است.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۴۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو پیش از ظهر امروز در رژه حماسی نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: دفاع مقدس یک مکتب بسیار متعالی است که همچنان تبیین می‎خواهد و ما هنوز در تبیین این مکتب در مرحله آغازین هستیم.

وی تصریح کرد: رسالت بردوشان متعهد یکی از رسالت‎های آنها تبیین دفاع مقدس است وباید توجه داشت دفاع مقدس یک نظریه نیست و هم نظریه دارد و هم اقدامات بزرگی که باعث ایجاد فرازهای بزرگ در تاریخ شده است، ایجاد کرده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه امام(ره) می‎فرماید« دفاع مقدس تمام افتخارات دفاع ایران بود» گفت: ملت ایران ملت بزرگی است و به تعبیر امام (ره) افتخارات آن بزرگ است.

صادقلو با بیان اینکه امام(ره) دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ می‎دانستند ابراز داشت: دفاع مقدس یک تاریخ در یک زمان نیست بلکه منتهای زمان و آینده در دفاع مقدس نهفته است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس هم تاریخ و هم تاریخ ساز است، ابراز داشت: کسانی تصور دارند که دفاع مقدس گوشه‎ای از تاریخ است و دشمنان اسلام نیز در برهه‎ای از زمان اینگونه اشتباه کردند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: صدام در آغاز دوران جنگ گفت که ما یک هفته‎ای در تهران خواهیم بود و این بیانگر این است که دشمن تحلیل درستی از انقلاب اسلامی و امام بزرگی که انقلاب داشت، نداشت.

صادقلو ادامه داد: امام(ره) می‎فرماید« آنها حساب همه چیز را می‎کردند جز حساب مهدویت و آنها توجه به این نداشتند که همه ملت علاقه به خدا دارند» و این بیان امام(ره) اسوه بزرگ دفاع مقدس بود.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدا از کتاب زندگینامه شهدای بیسیم چی استان گلستان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها