خبرهای داغ:
ریاست دادگستری شهرستان مراوه تپه :

علماء در شرایط حساس نگهبان جامعه می باشند

حجت الاسلام و المسلمین شیرغلامی :علماءچه اهل سنت و چه اهل تشیع نقش ویژه ای در پیشرفت جامعه دارند و از به وجود آمدن بدعت جلوگیری می کنند و طرفدار حق می باشند .
کد خبر: ۸۵۳۵۱۸۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه در شهرستان مراوه تپه حجت الاسلام شیر غلامی رییس دادگستری شهرستان مراوه تپه گفت :علماء در بصیرت افزایی مردم نقش بسزایی دارند و می توانند مردم را ارشاد و راهنمایی نمایند .

وی همچنین خاطر نشان کرد :علماء در شرایط حساس نگهبان جامعه می باشند و نمی گذارند دین نابود شود که یکی از این علماء به حق شهید دکتر بهشتی بود.

وی در ادامه به ویژگی های منافق پرداختند و اظهار داشتند : جنگ با منافق یک جنگ بسیار سخت است زیرا منافق از راه دوستی وارد می شود و شناسایی آن بسیار سخت است و منافقین کور دل هرگز نتوانستند با منطق شهید بهشتی مقابله نمایند پس ایشان را به شهادت رسانیدند .

حجت الاسلام شیر غلامی افزود: : در ماده 156 قانون اساسی وظیفه قوه قضاییه بیان شده است . باید یک دستگاه قضایی محکم و قوی وجود داشته باشد تا بتوان با مجرمین و منحرفین مبارزه نماید و اگر نیروی انتظامی و نظامی و قوه قضاییه نباشد عده ای به حق خود راضی نیستند و برای به دست آوردن مال و ثروت، به بیت المال و جان و مال مردم خیانت و تعرض می کنند پس باید یک نیروی بازدارنده وجود داشته باشد تا امنیت در کشور برقرار باشد .

شیر غلامی در ادامه به مشکلات قضایی شهرستان مراوه تپه اشاره کرد و گفت: بیشترین پرونده های قضایی در شهرستان مراوه تپه مربوط به اختلاف منابع طبیعی در خصوص منابع ملی با مردم می باشد که باید اختلاف از مجرای قانونی حل شود .


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار