خبرهای داغ:
باحضور جمعی از خیرین برگزارشد:

جشن بزرگ رمضان در بندرترکمن+تصاویر

درآستانه ماه مبارک رمضان مراسم جشن رمضان با حضور400نفر از خیرین، اصناف ، کشاورزان ، مسئولین شهرستان ، ائمه جمعه و جماعات ، شوراها و دهیاران در سالن فرهنک و ارشاد بندترکمن برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۲۷۶۱۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در این مراسم حجت الاسلام منصوری ضمن تشکر از کارکنان کمیته امداددر برگزاری این جشن با اشاره به برکات ماه رمضان گفت: رمضان سفره‌ ای گسترده الهی برای بندگان است تاهر کس به فراخور وظرفیت خویش از رحمت واسعه مغفرت فراگیر و گسترده، بهره مند شود.

وی با بیان فضایل این ماه بزرگ که شیاطین درغل و زنجیر بوده و درهای رحمت الهی گشوده شده است افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار مناسب برای توسعه و تعالی روحی و معنوی انسان‌ها ست لذا باید تلاش کرد تا از فضائل و برکات معنوی این ماه استفاده شود.

حجت الاسلام منصوری بابیان اثرات صدقه به ایتام وفقرا در این ماه وتاکید برآن تصریح کرد:توجه به فقرا ونیازمندان در دین مبین اسلام اصلی اساسی است لذا در این ماه پرفضیلت دستگیری کردن از ایتام ونیازمندان واهتمام به آن از ضروریات است.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به افطاردهی به ایتام خاطرنشان کرد: افطار دهی در این ماه سفارش فراوانی شده که ثواب عظیمی دارد خاصه افطار به فقرا وایتام چرا که مسلمان واقعی باید درکمک به همنوعان خویش سهیم بوده و این سنت پسندیده را بین همگان فراگیر کند.

درادامه فرماندار بندرترکمن ضمن تبریک ماه رمضان واثرات صدقات در این ماه خواستار همکاری بیشتر مسولین ادارات وبخشداران وخیرین با این نهاد مقدس شد.همچنین گرجی رییس کمیته امدادشهرستان با اشاره به عملکرد این نهاد در ماه رمضان سال گذشته خواستارهمکاری خیرین با این نهاد مردمی شد. شایان ذکر است دراین مراسم با تنی چند از خیرین شهرستان در مورد کمک به ایتام وفقرا با این نهاد گفتگو شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار