خبرهای داغ:
جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از کمک های جهادگرانه خواهران بسیجی در راستای دستگیری از خانواده های کم برخوردار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۷۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌) تا به امروز به‌عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که باایمان به اسلام و ولایت‌فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

در این راستا همزمان با هفته بسیج سازندگی و در راستای فعالیت ها و اقدامات جهادگرانه بسیجیان طاهره فیض از جهادگران پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج سازندگی در جهت تزریق امید آفرینی در جامعه در همه ابعاد به خوبی ایفای نقش کرده است؛ چرا که هدف بسیج سازندگی تزریق روحیه امیدآفرینی به جامعه است.

او افزود: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر نقش جوانان در گام دوم، جوانان با حضور در اردوهای جهادی خودسازی درونی و توانایی خود را محک می‌زنند.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: با هدف بزرگداشت این ایام، وام قرض‌الحسنه به ارزش 65 میلیون ریال به دو نفر از افراد کم برخوردار محله به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم اهدا شد.                                                                      
فیض اضافه کرد: تهیه و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم جهت دستگیری از خانواده های بی بضاعت با تاکید بر محله محوری به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت انجام شد.   

او خاطرنشان کرد: اهدای 30 دست لباس مردانه، زنانه و بچگانه و پنج جفت کفش مردانه و زنانه به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم به افراد بی بضاعت از اقدامات جهادگرانه بسیجیان با یاری خیرین بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار