خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از برپایی مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین در حوزه صنعت حوله بافی به مناسبت روز کارگر در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۴۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت روز کارگر، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه با کارآفرینان پایگاه دیدار و از او تجلیل کردند.

خاتون ابراهیمی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت روز کارگر و در راستای تجلیل از زحمات کارگران، اعضای شورا پایگاه در کارگاه ننه کوکب حضور یافته و با اهدای هدایایی به بافنده ها از زحمات و تلاش های آن ها قدردانی کردند.

او افزود: همچنین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، مراسم جشن و تقدیر از سر گروه ها توسط متربیان حلقات صالحین و از مربی حلقات تجلیل شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) ادامه داد: در راستای اجرای طرح سفیران مهر، تیم گشت سفیران با هدف تذکر لسانی در سطح شهر حضور یافتند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: نشست اعضای شورا با هدف انجام برنامه ریزی تابستانه و برپایی اردوها تشکیل و اعضا پیشنهادات خود را عنوان کردند.

گفتنی است جلسه صندوق قرض الحسنه کوثر پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر با حضور مسوول صندوق و اعضای در مسجد انصار تشکیل و وام دهی به دو نفر از خواهران به مبلغ هر نفر 30 میلیون ریال انجام شد.

همچنین تیم گشت سفیران مهر این پایگاه نیز برگزار و تذکر لسانی به پنج نفر در قالب تیم هفت نفره انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها