خبرهای داغ:
همزمان با برپایی همایش فعالان فرهنگی (مثل مصطفی)، از مسوول فرهنگی هنری حوزه کوثر در حوزه فرزندآوری تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۳۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نخستین نشست مجمع مربیان در سال ۱۴۰۳ با حضور سرمربی و مربیان حلقات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در سالن جلسات حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) برگزار شد.

همچنین به مناسبت هفته بسیج سازندگی سرکشی از بانوان کار آفرین و مشاغل خانگی توسط رابط کارآفرین و مشاور اقتصاد مقاومتی حوزه کوثر انجام و سرکشی و گفتگوی صمیمانه با خواهران بسیجی کارآفرین پایگاه مقاومت نرجس خاتون (س) در رشته گلیم بافی انجام و مشکلات آن ها در مورد تهیه مواد اولیه، فروش محصولات، اخذ وام های خوداشتغالی و صندوق های قرض الحسنه بررسی شد.

گفتنی است بازدید از نمایشگاه هوافضا تهران همراه با همایش فعالان فرهنگی (مثل مصطفی) و تقدیر از مسوول فرهنگی هنری حوزه کوثر در حوزه فرزند آوری در گردهمایی شهید سروری راد با حضور خانواده معزز شهید سروری راد انجام شد.

گفتنی است این مراسم با سخنرانی سردار مقواساز مسوول فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با حضور چهار نفر از فعالان فرهنگی هنری حوزه و پایگاه همراه بود.

لازم به ذکر است ویژه برنامه ورزش و نرمش بانوان شاعل شهر سرخه در زمین چمن اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه با حضور خواهران حوزه مقاومت کوثر برگزار شد.

این برنامه به همت ورزش های همگانی، بهداشت و سلامت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه و تربیت بدنی سپاه سرخه  برگزار و با ویژه برنامه های نرمش صبحگاهی، مسابقه دارت، صرف صبحانه سالم و اهدای جوایز همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار