خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه اکنون که در جنگ ترکیبی قرار داریم، گفت: تولید آثار فاخر رسانه ای برای دستیابی به قدرت بازدارندگی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۹۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سمنان، علی خالقیان در دیدار با معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب، دفاع مقدس،مدافع سلامت،مدافع حرم و مدافع امنیت اظهار داشت: مسئولیت روابط عمومی، تبلیغات و رسانه بسیار خطیر است و در شرایط کنونی که در جنگ رسانه ای قرار داریم فعالیت در این بخش تأثیر بسزایی در حفظ و ماندگاری این انقلاب خواهد داشت.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی که از سوی دشمن علیه این انقلاب برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: دشمنان تمام راه هایی که برای سرنگونی این نظام وجود داشت را امتحان کرد و در نهایت با شکست مواجه شد.
وی با بیان اینکه اکنون ایران به قدرت تهاجمی و بازدارندگی رسیده است، اضافه کرد: اکنون که در جنگ ترکیبی قرار داریم باید به این قدرت بازدارندگی در رسانه ها نیز برسیم و فقط به هجمه های تولید شده از سوی دشمن پاسخ ندیم بلکه با تولیدات رسانه ای فاخر برگرفته از الگوی شهید آوینی که در تربیت و انسان سازی مؤثر باشد به قدرت بازدارندگی در این بخش برسیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه امیدآفرینی و جهاد تبیین در محوریت تولیدات رسانه ای قرار گیرد، بیان کرد: نا کارآمد جلوه دادن دولت و نظام از راهبرد های اصلی دشمن در تولیدات رسانه ای خود است و باید در این سنگر آثار فاخری تولید شود.
آمادگی روابط عمومی سپاه استان سمنان برای پوشش رسانه ای رویداد های امید آفرین
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان نیز در این دیدار بیان کرد: نگاه تخصصی و رسانه محور مسئولان و فرماندهان در جنگ ترکیبی شناختی کمک شایانی به پیشبرد اهداف و دستیابی به قدرت بازدارندگی و رویکرد متقابل در حوزه رسانه و تبلیغات می کند.
امید مظفری با اشاره به شایعه پراکنی و تفرقه افکنی دشمنان در بستر رسانه های معاند با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه افزود: معاونت روابط عمومی سپاه استان سمنان با بهره گیری از نیروهای متعهد و کارآمد با برنامه ریزی منسجم و هدف مند آمادگی کامل برای پوشش رسانه ای رویداد ها و فعالیت های مجموعه سپاه و بسیج را دارد.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد امیدآفرینی در جهاد تبیین که نگاه اصلی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم است در دستور کار اصلی این معاونت قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار