خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق طی ۲ عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۴۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

کشف ۱۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو خاور حامل سوخت قاچاق مأموران یکی از ایستگاه‌های ایست و بازرسی شهرستان با رصد محور مواصلاتی موفق به شناسایی خودرو در محور مشهد تهران شدند.
وی با بیان اینکه در بازرسی خودرو بیش از هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش محموله را ۳۲۰ میلیون ریال برآورد کردند و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
شائینی ادامه داد: در عملیات دوم مأموران انتظامی پاسگاه قلعه‌نو خرقان حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ مشکوک شدند.
این مقام انتظامی به دستور ایست پلیس برای توقف خودرو به رانده آن اشاره کرد و گفت: راننده خاطی بدون توجه از محل متواری که پس مسافتی از تعقیب و مراقبت در نهایت با شلیک مأموران انتظامی، خودرو متوقف شد.
وی از کشف ۳۰۰ لیتر سوخت #قاچاق از این خودروی شوتی خبر داد و اظهار کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و کارشناسان ارزش محوله را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تأکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام قدرت در برابر قاچاقچیان مقابله خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار