خبرهای داغ:
همزمان با هفته کار و کارگر

پیام تبریک فرمانده سپاه گلپایگان بمناسبت روز کارگر

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی فرمانده سپاه گلپایگان،در راستای بزرگداشت مقام کارگر پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۱۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی در راستای بزگداشت مقام کارگر و تجلیل از تلاشگران عرصه تولید،پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

روز کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیت‌ها و آشکار نمودن استعداد‌ها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کارو تولید، عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.

کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می‌زند.

روز کارگر یادآور تلاش سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور است که در سنگر کار و کوشش، حساس‌ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در دست دارند.

کارگران عزیز در تمامی برهه‌های حساس و سرنوشت ساز انقلاب دوشادوش دیگر دلسوزان و تلاشگران نظام اسلامی؛ همواره در صفوف مقدم کارو سازندگی برای آبادانی و استقلال کشور ایفای نقش کرده‌اند.

اینجانب روز کارگر را در سالی که با کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مزین به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» شده است ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بی دریغ آن عزیزان در عرصه‌های کار و تولید آرزوی توفیق روز افزون کلیه کارگران شهرستان را نموده و این روز را به آنان تبریک می‌گویم.

سرهنگ پاسدارسیدعباس میرکریمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار