خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه بسطام با گلایه از ریاست جمهوری در عدم توجه به بخش بسطام گفت: بخش بسطام با جمعیت بالای پنجاه هزار نفر از بسیاری از شهرستان‌های استان پرجمعیت‌تر و در عین حال ظرفیت‌های فراوانی دارد.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۳۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

گلایه امام جمعه بسطام از ریاست جمهوری/ (وعده صادق) ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین‌المللیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تبریک روز شورا‌ها در نهم اردیبهشت به بررسی اهمیت مشورت از منظر دین پرداخت و بیان کرد: اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند.
وی (وعده صادق) را ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین‌المللی خواند و گفت: این عملیات دفاع مشروع و وعده صادق و جنگ اراده‌ها بود، که اراده ملت و نظام اسلامی هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست و نشان داد که می‌توان جلوی ظلم دولت‌های اسراییل و اربابانش آمریکا و اسرائیل ایستاد.
امام جمعه بسطام با تقدیر از آیت الله رییسی رئیس قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران در استان سمنان و شهرستان شاهرود و تشکر بابت اقدامات دولت مردمی از برنامه ریزان این سفر در نهاد ریاست جمهوری گلایه کرد.
وی ادامه داد: کم کاری زیادی در تهران در برنامه ریزی این سفر اتفاق افتاد و مردم شهرستان شاهرود ساعت‌ها برای دیدار مردمی منتظر و معطل ماندند و این اقدامات می‌توانند تلاش‌های دولت را به حاشیه ببرد.
خطیب نماز جمعه بسطام با گلایه فراوان از عدم حضور وزرای هیات دولت در بخش بسطام اظهار کرد: بخش بسطام از بخش‌های بی نظیر و باظرفیت کشور است و مردم این بخش شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند و از این حیث در ایران اسلامی شهره هستند.
وی اضافه کرد: بخش بسطام با جمعیت بالای پنجاه هزار نفر از بسیاری از شهرستان‌های استان پرجمعیت‌تر و در عین حال ظرفیت‌های فراوان گردشگری، کشاورزی و... دارد.
رضوی نسب تصریح کرد: متاسفانه این بخش بسیار مظلوم واقع شده وگرنه مانند تعدادی از شهرستان‌های استان باید به شهرستان ارتقا پیدا می‌کرد.
وی گفت: در سفر دوره اول ریاست جمهوری به استان سمنان نیز گلایه‌های عدیده‌ای از این تریبون اعلام شد، اما مجدداً در دوره دوم نیز تکرار گردید و گلایه‌های مردمی زیادی در باب عدم برنامه ریزی صحیح این سفر نیز مطرح می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار