معاون علمی و پژوهشی سپاه امام رضا (ع) گفت: مجموعه پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در ۱.۵ سال گذشته حدود ۵۵ میلیارد تومان را در عرصه علم و فناوری سرمایه‌گذاری کرده است.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۰۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، محمودرضا کفاش در نشست اکوسیستم نوآوری شهری و رونمایی از محصولات نوآورانه شهرداری مشهد، اظهار کرد: یکی از وظایف بسیج، بسیج‌سازی و بسیج کردن همه ظرفیت‌های نقش‌آفرین در عرصه علم و فناوری است.

وی بیان کرد: حدود دو دهه است که حرکت پرشتاب علمی در کشور آغاز شده و ما برای اینکه از این موضوع غافل نباشیم، تلاش کردیم با برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب به نقش بسیج کردن همه ظرفیت‌ها توجه کنیم.

کفاش گفت: سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج نزدیک دو سال پیش از سوی مقام معظم رهبری تایید شده و یکی از قرارگاه‌های نقش‌آفرین در این حوزه، قرارگاه جهاد علم و فناوری است که به موضوع کشف استعدادها و نقش‌آفرینی برای همه تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در عرصه علم و فناوری می‌پردازد.

معاون علمی و پژوهشی سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: ما باید ظرفیت‌های بسیج را به افرادی که در عرصه علم و فناوری نقش‌آفرین هستند، بشناسانیم. بخشی از ظرفیت‌های بسیج در عرصه حمایت و پشتیبانی است.

وی افزود: از سطح بلوغ یک تا سطح چهار و پنج در معاونت علمی و پژوهشی بسیج حمایت می‌کنیم و از سطح بلوغ چهار و پنج تا ۹ در مجموعه پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در زمینه سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی شبکه بازار فعالیت داریم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار