خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

عملیات «وعده صادق» دست برتر قدرت ایران به دنیا را به اثبات رساند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تویسرکان با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: این عملیات دست برتر قدرت ایران به دنیا را به اثبات رساند و نشان داد رژیم غاصب تا چه حد درمانده و ناتوان است.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۶۱
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

حجت الاسلام حسین گلچهره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ایران در عملیات وعده صادق به تمام دنیا در میدان عمل ثابت کرد که زمان بزن و در رو تمام شده و هر متجاوزی را تنبیه خواهد کرد.

وی گفت: همچنین در این عملیات ثابت شد (ایران موشکی) صرفا یک شعار و رجز نیست، بلکه تمرکز عظیمی از قدرت، تجهیزات و شجاعت پشت آن پنهان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تویسرکان ادامه داد: با اینکه دشمن در آمادگی ۱۰۰ درصدی بود و غافلگیر نشد، اما ایران در این اقدام با بهره‌گیری از بخش کوچکی از توان نظامی و دفاعی خود، او را به طور کامل درمانده و ناتوان کرد و دشمن خسارات سنگینی را متحمل شد.

وی ادامه داد: این عملیات دست برتر قدرت ایران به دنیا را به اثبات رساند و همچنین نشان داد رژیم غاصب تا چه حد درمانده و ناتوان است که با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی باز هم توان دفاع از خود را ندارد.

گلچهره خاطرنشان کرد: این عملیات گسل فروپاشی رژیم صهیونیستی را فعال کرد و موجب قوت گرفتن جبهه مقاومت در منطقه شد و به حول قوه الهی در آینده نه چندان دور شاهد آزادی کامل قدس شریف هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات