خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام کاظمی:

فرزندان موشکی ایران‌زمین، قلب مستضعفان عالم را خوشحال کردند

همدان-مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شب گذشته فرزندان موشکی ایران‌زمین، قلب مستضعفان عالم را خوشحال و مستکبران را نگران و مضطرب کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۶۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سعید کاظمی در تجمع دانشگاهیان همدان در حمایت از عملیات «وعده صادق» با اشاره به آیه 5 سوره قصص اظهار کرد: خداوند به ما وعده داده اگر در مقابل جهانخواران ایستادگی کنیم پیروز خواهیم بود و آنها در نهایت به خواری و نابودی خواهند رسید.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند «هزینه سازش به مراتب سنگین‌تر از مبارزه با مستکبران است»، افزود: مبارزه با استکباران هزینه دارد اما اگر امروز خوشحال هستیم، می‌دانیم این خوشحالی و ایستادگی هزینه کمتری نسبت به سازش دارد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: شب گذشته فرزندان موشکی ایران‌زمین، قلب مستضعفان عالم را خوشحال و مستکبران را نگران و مضطرب کردند.

وی یادآور شد: امروز ما دانشگاهیان همدان آمده‌ایم تا از این عملیات دفاع کنیم و یاد همه شهدایی که برای نابودی اسرائیل جنگیدند را گرامی می‌داریم، شهدایی که در استراحت‌های خود در اندیشه نابودی اسرائیل بودند از جمله حاج قاسم، سردار همدانی و شهدای مدافع حرم و همه کسانی که امنیت، آزادی، هویت و استقلال خود را مدیون آنها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات