خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

حمله ایران به اسرائیل، روحیه جبهه مقاومت را بالا برد

همدان-امام جمعه بهار گفت:حمله ایران به اسرائیل روحیه جبهه مقاومت را به شدت بالا برد و نیروهای عضو این جبهه را در بین سایرین سرافراز کرد، قلب مردم غزه شاد شد و احتمالا مقاوم‌تر در مقابل اسرائیل ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۶۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در تجمع مردمی «تا فتح قدس» که در حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق سربازان سپاه اسلام و پاسخ قاطع به رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در مسجد النبی قلعه شهر بهار برگزار شد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق طبق سوره احزاب چهار دستور مهم به پیامبر (ص) مى‌دهد که اولین، حقیقت «تقوا» همان احساس مسئولیت است.

وی افزود: دیگری، نفى اطاعت کافران و منافقان است و بعد از آن ریشه کن نمودن خارهاى مزاحم از این سرزمین است و باید طاغوت زدائى کرد، تا حکومت اللّه و نظام الهى جانشین آن شود.

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: طبق آیه قرآن «بر خدا توکل کن، و از توطئه‌هاشان نترس» و «همین بس، که خداوند ولى و حافظ و مدافع انسان باشد» پس اگر هزار دشمن قصد هلاکت تو را دارند، چون من دوست و یاور توام، از دشمنان باکى نداشته باش.

وی افزود: انتخاب رمز معنادار «یا رسول الله» جمهوری اسلامی دیشب به نمایندگی از همه امت اسلامی در سرتاسر جهان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

مصباح اضافه کرد: ایران بر خلاف تعیین خط قرمز صهیونیست‌ها هم از خاک خود و هم فراتر از انتظار آنها، حملات گسترده‌تر و بزرگتری را انجام داد.

وی توکل بر خدا را یکی از رموز موفقیت برشمرد و خاطرنشان کرد: در عملیات «وعده صادق» ایران و محور مقاومت تهاجمی ترین عملیات نظامی خود را در حالی تجربه کردند که نه تنها اسرائیل بلکه اصلی‌ترین متحد آن یعنی آمریکا تدافعی ترین شرایط نظامی خود را سپری کردند و دیشب آنها تنها کاری که می‌توانستند بکنند این بود که کمتر موشک دریافت کنند و کمتر آسیب ببینند.

امام جمعه شهرستان بهار افزود: یکی از مهمترین برآوردهای نظامی و راهبردی درباره ایران درست است؛ برآوردی که سالهاست می‌گوید جمهوری اسلامی می‌تواند همزمان بسیاری از منطقه غرب آسیا را در یک جبهه منظم علیه دشمنان خود به صف و وارد عملیات نظامی کند.

وی افزود: طراحی این عملیات بر اساس یک جنگ نهایی نبود و همه توان و فناوری نظامی در آن بکار نرفته بود ولی یکبار دیگر قدرت موشکی ایران و نقطه زن بودن آن را نشان داد. ایران تنها به اهداف نظامی شلیک کرد و در این حجم از شلیک موشک، دچار خطا در نقطه زنی نشد؛ ضمن اینکه ناتوانی فناوری نظامی اسرائیل را نیز در برابر موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به نمایش گذاشت.

مصباح بیان کرد: جغرافیای شلیک‌ها و مناطق هدف گذاری برای اصابت‌ها، تعداد و نوع پهپادها و موشک‌ها، تلفات و آسیب‌های دشمن، ابعاد اطلاعاتی و عملیاتی حمله تهاجمی ایران و .... ناگفته‌های فراوانی باقی مانده است اما اولین برداشت قطعی این است که ایران یکی از بزرگترین عملیات‌های پیشرفته پهپادی و موشکی جهان را انجام داده است.

وی تاکید کرد: ایران انواع ادعاهای توهمی درباره توان نظامی و فناوری اسرائیل به عنوان پیشرفته‌ترین متحد آمریکا در منطقه را هم برملا کرد که یکی از این ادعاها این بود که دشمنان ایران قادر هستند در قالب جنگ الکترونیک با فناوری‌های پیشرفته قبل از اقدام ایران، موشک‌ها و پرتابگرهای آن را از کار بیندازند.

امام جمعه بهار ادامه داد: ادعاها و دیگر داستان‌های توهمی مشابه را که در این سالها ساخته و پرداخته شده را نیز می توان بازخوانی و فهرست کرد.

وی گفت: منطقه غرب آسیا با عملیات «وعده صادق» به دو بخش قبل و بعد آن تقسیم می‌شود؛ ایران محاسبات زیادی را بهم زد و مهمتر از بهم زدن محاسبات راهبردی منطقه، انتقال این پیام  مهم بود که ایران زین پس بر اساس محاسبات جدید عمل می‌کند و تغییر موازنه شروع شده و طرف مقابل نیز راهی جز پذیرفتن آن ندارد.

مصباح به دستاوردهای حمله ایران به اسرائیل اشاره کرد و گفت: پاسخ به حمله به کنسولگری ایران، خشم انباشت شده از سال‌ها عملیات تروریستی پنهان اسرائیل علیه ایران، پاسخی به شبهات بسیاری که تیم های عملیات روانی علیه ایران در سطح بین المللی به راه انداخته بودند مثلا ایران جرات حمله یا پاسخ به اسرائیل را ندارد.

وی اظهار کرد: حمله ایران به اسرائیل روحیه جبهه مقاومت را به شدت بالا برد و نیروهای عضو این جبهه را در بین سایرین سرافراز کرد، قلب مردم غزه شاد شد و احتمالا مقاوم‌تر در مقابل اسرائیل ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بهار تحقیر اسرائیل نزد جهانیان، بالا رفتن احترام ایران در بین کشورهای جهان را از دستاوردهای دیگر برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات