خبرهای داغ:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در حمایت از پاسخ درخور سپاه علیه رژیم صهیونیستی

همدان-شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در حمایت از پاسخ درخور و مناسب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمن ملت ایران، رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۶۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در حمایت از پاسخ درخور و مناسب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمن ملت ایران، رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ.

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر [آیین] خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد. آیه ۷ | سوره محمد

عملیات وعده صادق با اصابت موفق ده ها فروند موشک و پهپاد در سرزمین اشغالی پاسخ قاطع و کوبنده‌ جمهوری اسلامی ایران به جنایت های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی و حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

عملیاتی مشروع که دیگربار جهانیان را به نظاره ی تغییر موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی نشاند.

 

این تنبیه در امتداد وعده صادق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای نابودی رژیم سرتا پا خباثت صهیونیست انجام پذیرفت و این امر بیش از پیش به برکت خون شهدای موشکی، شهید تهرانی مقدم به اهداف متعالی نزدیک است و از یاد نمی بریم امروز نمایش غرور آفرین اقتدار ایران وام‌دار مجاهدت های خالصانه معمار کبیر انقلاب اسلامی خمینی کبیر (ره) است.

آنچه که امشب در آسمان مشوش رژیم صهیونیستی رخ داد مرهمی بر قلب های آزادگان جهان است که از رذالت این رژیم کودک کش به تنگنا آمده‌اند.

آری افول رژیم کودک کش صهیونیستی و فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم بیش از پیش بر همه جهانیان بدیهی است. اما جریان دانشجویی با حضور به موقع خود در عرصه تبیین این عملیات موفق آمیز از هرگونه تحریف و دروغ پراکنی از جانب دشمنان سرافکنده ایران سربلند صیانت می‌کند و اینبار رساتر میگوییم ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الاّ الله » را بر قلل رفیع کرامت و‌‎ ‌‏بزرگواری به اهتزاز درآوریم و تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

بسیج دانشجویی استان همدان ضمن تبریک بابت دفاع مشروع و مقتدرانه جمهوری اسلامی، قدردان مجاهدت‌های بی‌ وقفه غیورمردان سبزپوش در حفظ تمامیت ارضی، امنیت و آرامش ملت سرافزار ایران است و تا پیروزی جبهه‌ی حق علیه باطل با بصیرت در میدان روشنگری حاضر و از پای نمی‌نشیند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات