در بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی که به مناسبت روز جهانی قدس صادر شد آمده است، روز جهانی قدس؛ نمایانگر دامنه نفوذ و عمق راهبردی تفکر و منطقِ مقاومت و ظلم ستیزی در جهان است.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۷۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس سال ۱۴۰۳  به شرح زیر است؛

 با تاسی از پیام جاویدِ امام خمینی رحمت الله علیه: روز قدس روزی است که باید به همه ابر قدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به‏ واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ» (سوره حج آیه ۳۹)

 روز جهانی قدس؛ یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، پرچم برافراشته، و سند صداقت حمایت ملت ایران از مظلومان عالم در برابر طاغیان گردن‌کش است که موجب بیداری و هوشیاری وجدان‌های مردم در سراسر جهان شد. روز جهانی قدس؛ نمایانگر دامنه نفوذ و عمق راهبردی تفکر و منطقِ مقاومت و ظلم ستیزی در جهان است. 

و اما امروز سرزمین های اشغالی به محیط شکننده امنیتی تبدیل شده است و امنیت سازی برای اشغالگران و غاصبان سرزمین قدس نه تنها در دایره اراده و مدیریت رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن نیست، بلکه در مصاف با معادله ای قرار گرفته است که رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر بلاد اسلامی، قدرت نمایی و نقش آفرینی می کنند.

 امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است؛ و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه تر از سالهای قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند. 

 امروز بیش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط حضرت امام خمینی (ره) را در منطقه و در محور مقاومت می بینیم؛ که ابر قدرت های جهان و دنباله روهای منطقه ای آنها توان نادیده گرفتن این قدرت و رهبری این محور یعنی "جمهوری اسلامی ایران" را ندارند و می دانند که با این تدبیر و درایت، "موضوع فلسطین" به مسئله و درخواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است و می رود تا بساط رژیم غاصب، یاغی و سفاک منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

 سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان خراسان رضوی؛ مطیع همیشگی فرامین و تدابیر داهیانه و منویات نورانی "فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت العظمی امام خامنه ای مدظله العالی"در راستای انجام هرگونه ماموریت، تکلیف و حراست از آرمان های بلند جمهوری اسلامی ایران، بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:"فلسطین از نهر تا بحر است و قدس هم بلا شک پایتخت آن... با تمام وجود و تا آخرین نفس ادای وظیفه می کند و از این ملت مظلوم تا رهایی کامل قدس شریف از چنگال ظالمان حمایت خواهد کرد.

لهذا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شهید پرور ایران اسلامی، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران صهیونیستی و حامیان آنها، از آحاد ملت شریف و ظلم ستیز و به خصوص از مدیران، کارکنان و کارمندان بسیجی شاغل در سطح ادارات/نهادها/شرکت ها و سازمانهای دولتی "استان خراسان رضوی" دعوت می نماید:

 تا در کنار سایر عدالت خواهان جهان با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله قدس، انزجار خود را از قتل عام مردم بی‌دفاع و بی‌پناه غزه علی‌الخصوص زنان مظلوم و کودکان معصوم، اعلام و پایان این ددمنشی‌ها و حمله ناجوانمردانه و مغایر با قوانین بین‌المللی به اماکن دیپلماتیک و به شهادت رساندن مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان و قهرمانان جبهه‌ی مقاومت را از جامعه‌ جهانی مطالبه کنند. و موجبات دلگرمی و قوت قلب مبارزان و مجاهدان فلسطینی را فراهم نمایند.

[فروردین ماه ۱۴۰۳ - رمضان المبارک ۱۴۴۵]

 «وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوٓا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها