امام‌جمعه اهل‌سنت تایباد گفت: اگر به عمق مسئله فلسطین نگاه کنیم، می‌بینیم که فلسطین قلب جهان اسلام است و حمله به آن، حمله به تمام جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۵۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مولانا غلام نبی توکلی شامگاه ۱۵ فروردین‌ماه جاری در جمع علمای تسنن و تشیع شهرستان تایباد در ضیافت افطاری وحدت‌ و مقاومت اظهار کرد: امروز حتی مردم آزاده دنیا در قبال مسئله فلسطین احساس مسئولیت می‌کنند و کشورهایی مانند آفریقای جنوبی دست به اقدامات قضایی می‌زند، اما برخی کشورهای اسلامی درحالی‌که سرزمین فلسطین نابود شده است، هنوز در خواب هستند.

وی ضمن تقدیر از کشورهایی مانند اسپانیا، آفریقای جنوبی و کلمبیا در مسئله حمایت از فلسطین افزود: در جهان اسلام برخی کشورها مانند ترکیه از اسرائیل حمایت‌های مستقیم می‌کنند، در مسئله فلسطین باید همه دنیا از فلسطین حمایت کند، مظلومیت فلسطین در هیچ جایی شبیه ندارد و مظلومیت آنها در جهان بی‌مانند است.

مولانا توکلی با بیان اینکه خون‌های مردم فلسطین آمریکا و اسرائیل را منزوی کرده است، بیان کرد: حالا که مسئله فلسطین جهانی شده است، راهپیمایی روز جهانی قدس باید باشکوه برگزار شود؛ زیرا امید مردم مظلوم فلسطین در مشت‌های گره‌کرده ما در خیابان‌های جهان و فریاد مرگ بر اسرائیل است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار