سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خراسان رضوی طی بیانیه‌ای ضمن حمايت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از همه قشرهای مختلف مردمی برای شرکت در راهپیمایی استکبارستیزی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۵۹
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، متن بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خراسان رضوی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئولین محترم کشور ایران و مردم ما و ملتهای مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه‌کن کردن آن، دست نخواهند کشید... - امام خمینی(ره)

پس از گذشت بیش از چهار دهه از نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» توسط رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اکنون فلسطین و قدس شریف به نماد وحدت جهان اسلام و نماد حق‌طلبی تمام مظلومین و آزادیخواهان عالم از هر نژاد و دین و مذهبی تبدیل شده است.

در روزهای اخیر نیز، نظامیان رژیم موقت صهیونیستی با وحشی گری متفاوت از جمله به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع غزه ، حمله به کنسولگری ایران در سوریه و همچنین حمله تروریستی توسط عوامل دست نشانده آنان به مراکز نظامی در بلوچستان که منجر به شهادت تعدادی از مدافعان امنیت گردید ، بار دیگر ذات و چهره پلید این رژیم آپارتایدی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته اند وکشورهای غربی که ادعایشان در دفاع از حقوق بشر گوش جهانیان را پر کرده، همواره از جنایات و ظلم رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی نموده‌اند. روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمایند.

اکنون در هنگامه‌ی فرارسیدنِ این روز بزرگ، ما جامعه مهندسین بسیجی استان خراسان رضوی ، همگام با سایر اقشار ملت، در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهیم یافت و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد .

روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار