امامان جمعه شیعه و اهل سنت تربت‌جام با تاکید بر حمایت از آرمان‌های مقدس مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۹۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌جام، امام جمعه تربت‌جام در ضیافت افطاری وحدت و مقاومت که به همت سازمان تبلیغات اسلامی، محور عملیاتی شهید محمدزاده، قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه علیه السلام، قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان و دفتر ائمه جمعه در این شهرستان برگزار شد، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی نفس‌های آخر عمر نحسش را می‌کشد و با این خوی وحشی‌گری در منجلابی که خود و استکبارجهانی درست کرده در حال غرق شدن است.

حجت‌الاسلام اسلامی حمله رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جمعی از سرداران رشید اسلام در کنسولگری ایران در کشور سوریه را محکوم کرد.

در ادامه امام جمعه اهل سنت تربت‌جام نیز، گفت: فلسطین پاره تن اسلام است و امروز بیش از هر روز نیاز به حمایت همه جانبه دارد و کمترین حمایت شرکت در راهپيمايی روز قدس است.

مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی با تاکید بر این‌که آرمان فلسطین و مردم مظلوم غزه نباید فراموش شود، بیان کرد: اگر تمام مسلمانان اراده کنند تا این رژیم سفاک را از بین ببرند، این مهم تحقق خواهد یافت.

 وی در ادامه کشتار انسان‌های بی‌گناه توسط رژیم غاصب صهیونیستی به‌خصوص سرداران رشید اسلام را در حمله اخیر به شدت محکوم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها