خبرهای داغ:
عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، 35 بسته معیشتی با هدف دستگیری از خانواده های کم برخوردار به نیت 35 شهید محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۲۲
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان، کمک های مومنانه جهت سلامتی امام زمان (عج) و با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند در سطح شهرستان سرخه انجام می شود.

محمدرضا جلال از اعضای مجمع امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان و در راستای پیروی از سیره ی امیرالمومنین حضرت علی (ع) در جهت اطعام نیازمندان و کمک به آن ها و شادی روح امام حسن مجتبی (ع)، ۳۵ بسته حمایتی به نیت ۳۵ شهید پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در این محله بین خانواده های مورد نظر توزیع شد.

او افزود: این اقدام جهادی به همت هیئت ام البنین (س) خواهران سرخه، مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع) و دفتر محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) انجام شد.

عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه ادامه داد: در راستای میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان و برپایی جشن میلاد در محله، آماده سازی و نصب مهتابی های پایگاه جهت چراغانی کردن محله به همت جوانان و نوجوانان و کارگروه جهاد فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) انجام گرفت.

جلال خاطرنشان کرد: این جشن در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار و با بانیان و خیرین می توانند مبالغ موردنظر خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۵۲۰۷۴۶۵۱ به نام علی اکبر رسولی و محمدرضاجلال واریز نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار