خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام قربانی در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای ۳۰ عنوان برنامه ویژه ماه مبارک رمضان تیپ انصار الحسین(ع) همدان

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) استان همدان از اجرای ۳۰ عنوان برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در سطح آحاد کارکنان و به صورت حضوری و مجازی در این یگان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۶۸
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

حجت الاسلام علی قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه با عظمت، فرصت بزرگی برای بهره‌های معنوی و تربیت نفس است.

وی گفت: هر لحظه از این ماه مبارک برای انسان سرمایه ارزشمندی است که خداوند به بندگان مومن خود عنایت کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) استان همدان در تشریح ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: حدود ۳۰ برنامه فرهنگی و معنوی برای این ماه مبارک در سطح یگان و به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی گفت: کلاس‌های قرآن و همچنین ارزیابی عقیدتی کارکنان در  سطح رده‌های این یگان در طول ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

قربانی بیان کرد: همچنین حزب‌خوانی قرآن کریم و محفل انس با قرآن به صورت تجمعی با استفاده از قاریان و حافظان مجرب قرآن کریم در چندین نوبت در طول ماه مبارک برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری سه وعده نماز جماعت در چندین نقطه از یگان و جلسات احکام و تفسیر قرآن کریم با بهره‌گیری از روحانیون اعزامی تبلیغی به تناسب شرایط رده‌ها و همچنین ویژه برنامه‌های مناسبتی از جمله عناوین برنامه‌ها در ماه رمضان امسال است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین (ع) همدان گفت: امسال به خاطر تقارن ماه مبارک با بهار طبیعت و تعطیلات نوروزی چندین برنامه‌ معنوی در سطح فضای مجازی و برای کارکنان سربازان و خانواده‌های آنها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همچنین منبرهای مجازی، کتاب‌های صوتی، پویش‌های مختلف تک برگ‌های روزانه و مسابقات فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه‌های غیرحضوری در سطح فضای خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات