خبرهای داغ:
قیاسی خبر داد

آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در شهرستان نهاوند

همدان-رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از روز شنبه ۱۹ اسفند ماه در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۸۳
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

دکتر میثم قیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: با توجه به طرح تشدید نوروزی و ایام ماه مبارک رمضان و جلوگیری از شیوع آلودگی‌های ناشی از فساد انواع فرآورده‌های خام دامی و با هدف تضمین سلامت و امنیت مواد غذایی از تاریخ  ۱۹ اسفند ماه جاری تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح ۲ اکیپ ثابت و ۲ اکیپ سیار، کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی در بیش از ۳۵۰ واحد مراکز تولید، نگهداری، حمل و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان در دو شیفت کاری به مدت ۳۲ روز فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند عنوان کرد: به منظور نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت قرمز، گوشت سفید (مرغ وماهی)، شیر، تخم مرغ، عسل و... از تمام واحد‌های شهرستان در این ایام در دو نوبت صبح و عصر بازدید و نظارت صورت می‌گیرد و تمام فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف برای انسان جمع‌آوری، ضبط و معدوم می‌شود.

وی گفت: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۲۶ یا به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات