خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

تحقق ۵ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به همدان

همدان- استاندار همدان گفت: از اعتبارت سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری،  از مجموع ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتباری که به استان اختصاص یافت تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان محقق شده است.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
تحقق ۵ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در آیین افتتاح پروژه دانشکده شیمی و علوم نفت و فاز دوم دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا ضمن تبریک دهه فجر و ورود امام عظیم الشان(ره) به کشور و میهن اسلامی اظهار کرد: به برکت و یمن این انقلاب شکوهمند ما دستاوردهای بسیاری را طی این سال‌ها تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه این انقلاب بزرگ و جمهوری اسلامی، ما را از ظلمت به نور و روشنایی سوق داد و در سایه قیام رهبر عظیم و الشان و رهبر معظم  انقلاب یکی از قدرت‌های منطقه هستیم، افزود: یکی از نعمت‌هایی که خدواند به سرزمین ما داده استعدادهایی است که خداوند به فرزندان ما داده است.

استاندار همدان گفت: از اعتبارت سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری،  از مجموع ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتباری که به استان اختصاص یافت تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان محقق شده که سهم وزارت علوم ۶۰۰ میلیارد تومان بود و سهم دانشگاه بوعلی قریب به ۱۶۰ میلیارد تومان، که ۱۲۰ میلیارد تومان آن با پیگیری‌های وزارت علوم محقق شد.

وی ابراز کرد: در دانشگاه بوعلی به زودی دو بلوک خوابگاه دانشجویی احداث می‌شود با حداقل ظرفیت ۷۰۰ نفر از خواهران که اسکان داده می‌شود، همچنین تکمیل فاز دوم دانشکده مهندسی، تجهیز دانشکده شیمی با ۶۰ آزمایشگاه و دانشکده دامپزشکی و پذیدش دکترای دامپزشکی را در دستور کار داریم.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در دانشکده صنعتی اختصاص ۴ بلوک خوابگاهی، حل مشکل زمین با ستاد اجرایی، تاسیس چندین رشته ارشد و دکتری در دانشکده را مدنظر داریم، ابراز کرد: حمایت‌های مالی خوب از دانشکده سیدجمال الدین، استقرار منابع مالی خوب برای دانشگاه ملایر، حمایت ویژه از پروژه‌های آموزشی ملایر در سفر ریاست جمهور و... حاصل پیگیری‌های وزارت علوم است که تنها بخشی از اقداماتی است که در استان انجام پذیرفته است.

وی بیان کرد: با ماموریت محوری و ارتباطی که بین دانشگاه با بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری به وجود آمده شاهد ارتقای کمی و کیفی محصولات در واحدهای تولیدی استان بیش از پیش هستیم.

استاندار همدان با اشاره به حضور پرشور جامعه علمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اقدام مهمتر که مشتی بر دهان دشمنان این سرزمین است حضور در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است و  یکبار دیگر در پای صندوق‌های رای تجدید میثاق با شهدا و حاکمیت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید سردیس مفاخر خود را در حیات آنها تهیه کنیم و در جای جای شهر قرار دهیم و به این مفاخر استان افتخار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار