خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام افتخاری:

ورود دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده اهمیت آن است

همدان-امام جمعه صالح آباد با اشاره به بحث انتخابات گفت: دشمن با تمام توان با استفاده از رسانه‌های معاند خود ورود پیدا کرده و سعی بر توجیه مردم برای عدم حضور در انتخابات دارد و این نشان‌دهنده اهمیت این حضور است.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۳۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام حمید افتخاری در دیدار جمعی از مدیران اجرایی بخش صالح آباد و فرماندهان خواهر و برادر حوزه‌های بسیج صالح آباد، حسن قشلاق و بسیجیان شهر به مناسبت سالروز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب اسلامی و حضور امام (ره) در سال ۱۳۵۷ یکی از نزولات الهی بود، دولت‌های غربی در ایران مخالف حضور امام(ره) بودند و برای کارشکنی و عدم حضور ایشان اقداماتی انجام دادند که موثر واقع نشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) نقش مردم را نقش تعیین کننده در انقلاب می‌دانست، گفت: در طول نظام انقلاب اسلامی، به طور میانگین هر ساله در بحث انتخابات، ایران اولین حکومت و مشروعیت نظام را طبق رأی مردم می‌داند و این نیز نشان دهنده اعتقاد امام راحل به رأی مردم است.

امام جمعه بخش صالح آباد با اشاره به جمهوریت و نظام‌داری ایران اسلامی گفت: در این انقلاب تاکنون مسئولین با رأی مردم انتخاب می‌شوند و پیروزی دینی و اسلامی و جمهوریت در اعلا در این نظام لحاظ می‌شود.

وی ادامه داد: انتخابات یکی از ویژگی‌های نظام و کشور ما است و مردم در همه صحنه‌‌ها به خصوص انتخابات حضور پیدا می‌کنند به طور قطع امسال نیز همگان شرکت می‌کنند و سایر افراد را نیز دعوت به حضور می‌کنند.

افتخاری با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «انتخابات علاوه بر تکلیف، حق هم است و باید مردم از این حق استفاده‌ کنند»، بیان کرد: مردم نباید شبهات موجود در فضای مجازی حول محوریت انتخابات را قبول کنند چراکه دشمن با تمام توان با استفاده از رسانه‌های معاند و برانداز خود ورود پیدا کرده و سعی بر توجیه کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات را دارد و این نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم در عرصه انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: این نظام ریشه‌های عمیق مذهبی دارد و مورد تایید خداوند متعال است و نیز حافظ و نگهبان این انقلاب خداوند متعال و روح پاک شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار