خبرهای داغ:
مرادی:

اسدآباد اولین شهر کشور در زمینه مساحی اراضی کشاورزی است

همدان-رییس جهاد کشاورزی اسدآباد از کشاورزان اسدآباد به سبب همکاری در مساحی سنجی اراضی کشاورزی به عنوان اولین شهر کشور قدردانی کرد وگفت: امسال ۵۸هزار و۴۸ تن گندم از کشاورزان شهرستان خرید شد که بی‌سابقه بوده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۵۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

محمدکرم مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در خصوص نهاده ذرت ذخیره در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: این مدیریت هیچ نقش و مسئولیتی در ذخیره‌سازی نهاده دامی ندارد اما به علت هجمه‌های ایجاد شده در فضای مجازی به اشتباه این مدیریت را مسئول می‌دانستند.

وی تصریح کرد: مسئول مستقیم این کار شرکت پشتیبانی امور دام بود اما بعد از انتشار خبر، فشارها بر روی مدیریت جهاد کشاورزی و سایر مسئولین شهرستان متمرکز شد.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد بیان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام یکی از سیلوهای بخش خصوصی در شهر ما را اجاره کرده و نهاده ذرت دامی را در آن ذخیره کرده بود و در واقع نامه دامپزشکی که یک هشدار برای پیشگیری از فاسد شدن نهاده صادر کرده بود باعث آن اتفاقات شد.

وی گفت: تمام ذرت موجود در شهرستان حمل شده و برابر شنیده‌ها تمام محموله به مصرف واحد‌های تولیدی و فرآوری شده و محموله معدومی نداشته است.

مرادی همچنین در خصوص وضعیت مرغداری اسدآباد اعلام کرد: ۳۰ واحد مرغداری در شهرستان وجود دارد که ۶ درصد مرغداری‌های استان را شامل می‌شود که از این تعداد ۲۲ واحد فعال است.

وی درباره کشت دوم نیز گفت: امسال در شهرستان اسدآباد ۱۶۵ هکتار کشت دوم شناسایی شد که کشاورزان مربوطه به مراجع ذی صلاح معرفی شدند، همچنین در این زمینه  قوانین بازدارنده‌ای وجود ندارد.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد گفت:  کشاورزی در سطح شهرستان به علت تعداد بالای کشاورز و خرد بودن اراضی بصورت معیشتی است.

وی از کشاورزان اسدآباد به سبب همکاری در مساحی سنجی اراضی کشاورزی به عنوان اولین شهر کشور تشکر و قدردانی کرد و افزود: امسال ۵۸ هزار و ۴۸ تن گندم از کشاورزان شهرستان خرید شد که در طول تاریخ شهرستان بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار