خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

همدان را باید به مقصد گردشگری غرب کشور تبدیل کرد

همدان-استاندار همدان گفت: فاصله و مسافت جاده‌ای کوتاه همدان با تهران این استان را دروازه ورود به غرب کشور کرده که باید از این ظرفیت بیشترین بهره را برد و همدان را به مقصد گردشگری غرب کشور تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۱۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست هماهنگی ستاد خدمات سفر همدان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان ضرورت دارد و نیاز است اداره کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و شهرداری‌ها در این زمینه فعال‌تر عمل کند، اظهار کرد: به دلیل بارش نزولات آسمانی فضای موجود در استان زیبنده ورود مسافر نیست و تاکید داریم تا از مدت زمان باقی مانده برای پاکیزگی، آراستگی، رنگ آمیزی مبلمان شهری، پاکیزگی روستاها و پرده‌آرائی الوان شهری استفاده شده و همدان را آماده میزبانی از مهمانان نوروزی خود کنیم.

وی با بیان اینکه امسال نوروز با ماه رمضان مصادف شده و پیش‌بینی می‌شود نسبت به سال‌های قبل مسافر کمتری داشته باشیم اما تامین نیازهای مسافران از جمله در زمینه غذا باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: خدمات‌رسانی به مسافران در ایام ماه مبارک رمضان در اولویت قرار گیرد.

استاندار همدان تاکید کرد: ستاد خدمات سفر در شهرستان‌ها نیز برای خدمت رسانی مطلوب فعال و توجه جدی به نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و همچنین مساجد در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: فاصله و مسافت جاده‌ای کوتاه همدان با تهران این استان را دروازه ورود به غرب کشور کرده که باید از این ظرفیت بیشترین بهره را برد و همدان را به مقصد گردشگری غرب کشور تبدیل کرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: نیروهای راهنمایی و رانندگی نیز با توجه به نزدیک شدن به روزهای آخر سال، مسیرهای اصلی شهر را بیش از گذشته تحت پوشش قرار دهند.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال نیز نظارت‌های جدی بر بازار انجام خواهد شد، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان انجام گرفته است و مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

استاندار همدان با قدردانی از حضور پرشور مردم در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری در استان همدان، اظهار کرد: امسال ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر ما را در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه یاری کردند که به زعم همگان این دوره یکی از منزه‌ترین و با نظم‌ترین دوره انتخابات بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات