خبرهای داغ:
احمدوند:

نگرش واقعی و روشن مردم در انتخابات به عملکرد افراد بود

همدان-فرماندار نهاوند گفت: نگرش واقعی و روشن مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عملکرد افراد بود و نتیجه آن هم قطعا به سود مردم خواهد بود، چون بر آمده از رای آنان است.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۷۰
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن قدردانی از حماسه ماندگار و پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نهاوند اظهار کرد: بابت حضور و مشارکت بالای مردم نهاوند در مراسم ۲۲ بهمن ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه که نشان از اتحاد و همدلی مردم در شهرستان بود خدا را سپاسگزار هستیم.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی مشارکت و حضور کمرنگ مردم را تبلیغ می‌کردند، اما مردم مثل همیشه با‌ مشارکت خود، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: خوشبختانه چهار محور اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور و شهرستان تحقق پیدا کرد، در بحث امنیت از اعضای شورای تامین ونیروهای انتظامی و نظامی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی گفت: در بحث سلامت انتخابات و خرید و فروش رای خوشبختانه تخلفات قابل ملاحظه‌ای در سطح شهر دیده نشد و سلامت انتخاباتی یعنی همان چیزی که در صندوق های رای مشاهده کردیم.

احمدوند تاکید کرد: این دوره از انتخابات شاهد این بودیم که مردم عملکرد افراد را پسندیدن و از آن حمایت کردند، نگرش واقعی و روشن مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عملکرد افراد بود و نتیجه آن هم قطعا به سود مردم خواهد بود،چون بر آمده از رای آنان است.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در شورای فرهنگ عمومی وجود دارد تکرار مباحثی است که در این شورا مطرح میشود و میبایست قبل از آن در کمیته  های تخصصی مطرح وسپس برای تعیین تکلیف در صحن شورای فرهنگ مطرح شود.

فرماندار نهاوند گفت: مدیران ادارات از ظرفیت رسانه های رسمی در شهرستان برای اطلاع رسانی عملکرد خود استفاده کنند، چراکه خوشبختانه رسانه‌های نهاوند از فعال‌ترین رسانه‌های استان هستند و تلاش‌ها و زحمات آنان در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات در ایجاد مشارکت، قابل تقدیر است.

وی افزود: قدردان حضور پر برکت مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان نهاوند در عرصه‌های دفاع از نظام وانقلاب اسلامی به ویژه مشارکت بالا در انتخابات اخیر هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات