خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

اقدامات و عملکرد حوزه مسکن رو به رشد و رضایت‌بخش است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه باید فرایند پروژه‌ها و اقدامات در حوزه مسکن و مصوبات جلسات قبل هر پروژه و پیشرفت آن به صورت شهرستانی را بررسی کرد، گفت: اقدامات و عملکرد حوزه مسکن رو به رشد و رضایت‌بخش است.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۵۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
اقدامات و عملکرد حوزه مسکن رو به رشد و رضایت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در سی و هفتمین شورای تأمین مسکن استان همدان در سالن شهدای استانداری برگزار شد، با تبریک خلق حماسه بزرگ و شرکت در انتخابات اظهار کرد: مردم با حضوری حماسی، هوشمندی و هوشیاری یک بار دیگر توطئه دشمن را که درصدد بودند مشارکت را به حداقل برسانند خنثی کردند و برگ زرینی به اوراق سراسر افتخار جمهوری اسلامی افزودند که جای تشکر دارد.

وی ضمن تشکر از فرمانداران و عوامل برگزارکننده انتخابات گفت: برگزاری انتخابات نمادی از وحدت، انسجام و همدلی همه کسانی است که دل در گرو نظام و انقلاب دارند و انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید فرایند پروژه‌ها، فعالیت و اقدامات در حوزه مسکن و مصوبات جلسات قبل هر پروژه و پیشرفت آن به صورت شهرستانی را بررسی کرد، گفت: اقدامات و عملکرد حوزه مسکن رو به رشد و رضایت‌بخش است.

وی گفت: پیگیری‌ها و اقدامات بیشتری از سوی مدیران ذیربط، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن با نظارت و کنترل حوزه معاونت عمرانی استانداری در حال انجام است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در شهرستان‌ها فرمانداران بر این حوزه نظارت و پیگیری لازم را دارند، مطرح کرد: در این حوزه باید مراحل فرایند کار طی شود و در هر مرحله برای مشکلات راهکار اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت سهم متقاضیان از مشکلات حال حاضر است، تصریح کرد: با توجه به پیامک‌‌ها، فراخوان‌ها و فرصت‌های داده شده متقاضیان باید سهم آورده را تکمیل کنند که مبلغی هم وام به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

استاندار همدان با بیان بر اینکه مواردی که به صورت گروه ساخت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد به بانک معرفی می‌شوند و باید در اسرع وقت اقدامات قانونی را انجام دهند، ابراز کرد: مجموعه شهردار‌ی‌های ما هم خوشبحتانه در بحث صدور پروانه همکاری لازم را دارند.

وی با بیان اینکه در مجموع پیشرفت کار رضایت‌بخش است، بر سرعت کار تاکید و عنوان کرد: باید ما این اطمینان بخشی را داشته باشیم که بنیاد مسکن و گروه‌های ساخت در موعد مقرر مسکن را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه پروژه ۱۱ هزار واحدی تامین زمین و وارد پروسه ساخت شده است، مطرح کرد: نياز است در شهرستان‌ها و در محل پروژه‌ها ستاد تامین مسکن برگزار شود و از وضعیت موجود اطلاع یابیم و طبق نيازها كار را پيش ببريم.

وی با اشاره به اینکه خاک‌برداری در کوی پرواز سریع انجام گیرد و حداکثر تا پایان اردیبهشت کار انجام شود، یادآور شد: اعتبارات توافق‌نامه با شرکت توزیع برق و آب و فاضلاب تزریق می‌شود و حتما پیگیری لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

استاندار همدان با بیان اینکه در خصوص مشکل پروژه ۱۰۰ واحدی شهرک مدنی همدان نیز باید مکاتبات لازم انجام شود و نیاز به تصمیمات جدیدی وجود دارد، گفت: سعی کنید کار ۶۹۰ واحدی مسکن ملی همدان را برای هفته دولت انجام داده باشید و اراضی جورقان نيز تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اينكه موضوع تبصره یک ماده یک پروژه گلدره شهرستان ملایر تعیین تکلیف شود که آیا تبصره یک می‌خواهد یا خیر تاکید کرد: برای واگذاری واحدها در این شهرستان وقتی قرعه‌کشی و واگذاری انجام می‌شود، بايد اطلاع‌رسانی به مردم صورت گيرد كه اين مهم در راستای امیدآفرینی حائز اهمیت است.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: سهم آورده افراد تحت پوشش كميته امداد و بهزيستی شهرستان‌هایی مانند ملایر نیز پیگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات