خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد خبر داد

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات جاری استان همدان

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه اعتبارات جاری ۱۰۰ درصد و اعتبارات تملک دارایی بیش از ۶۰ درصد به استان تخصیص یافت، گفت: دستگاه‌های اجرایی اعتبارات سفر ریاست جمهوری را برای پیشرفت پروژه‌ها هزینه کنند.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۵۱
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲ با تمام توان وظایف را به صورت جهادی و در بعضی بخش‌ها بیش از توان خود انجام دادند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های آبرسانی، تأمین مسکن، ایجاد زیرساخت‌‌های سلامت و دیگر بخش‌ها با جدیت فعالیت کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه اعتبارات جاری ۱۰۰ درصد و اعتبارات تملک دارایی بیش از ۶۰ درصد به استان تخصیص یافت، گفت: دستگاه‌های اجرایی اعتبارات سفر ریاست جمهوری را برای پیشرفت پروژه‌ها هزینه کنند.

وی عنوان کرد: پیگیری جذب اعتبارات استانی و ملی از طریق وزارتخانه‌ها توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و به طور ویژه پیگیری اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان که در اختیار وزرا است، مورد تأکید است.

قاسمی‌فرزاد ابراز کرد: در سال آينده دستگاه‌های اجرایی با جدیت و اهتمام ویژه اهداف و برنامه‌ سه ساله استان را پیگیری خواهند کرد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مسئول رصد و اعلام گزارش روند فعالیت دستگاه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: در روز ۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ شورای اداری کشور به ریاست آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و با حضور وزیر کشور به صورت برخط(وبیناری) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات