خبرهای داغ:
حجت الاسلام مغیثی:

فرهنگ عمومی جامعه باید پیرو قرآن و اهل بیت(ع) باشد

همدان- امام جمعه نهاوند گفت: فرهنگ عمومی جامعه باید پیرو قرآن و اهل بیت(ع) باشد چراکه ما مسلمان هستیم و باید تابع امر دستورات دینی پروردگار و اهل بیت(ع) باشیم.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۶۱
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از حماسه حضور باشکوه مردم شهرستان در انتخابات یازدهم اسفند ماه، اظهار کرد: فرهنگ عمومی جامعه باید پیرو قرآن و اهل بیت(ع) باشد چراکه ما مسلمان هستیم و باید تابع امر دستورات دینی پروردگار و اهل بیت(ع) باشیم.

وی امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ایمان و عمل صالح از مهمترین اعمال سعادت بشر و رهایی از ظلمات دنیا و آخرت افزود: اگر افراد و جامعه اسلامی ما طبق قوانین و مقررات دینی ما عمل کنند، می‌توانیم نشانه‌های تقوا و جامعه‌ای سالم را ببینیم.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: هیچ چیز در دنیا ماندگار نیست آن چیزی که ماندگار است رفتار و اعمال ما است، هر کسی بتواند خود را از آلودگی‌های دنیا دور کند، خود را از آتش جهنم نجات داده است و رستگار خواهد شد.

وی تاکید کرد: اعمال و رفتار ما تعیین کننده جایگاه واقعی ما در دنیای آخرت هست، اگر امام راحل ما توانست امام باشد و جهان آوازه آن را به گوش برساند به خاطر تهذیب نفس و تلاش‌های مستمری که در راه خدا متحمل شد و توانست در برابر همه ابرقدرت‌ها بایستد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات