خبرهای داغ:
قاسملو خبر داد

اجرای طرح «ترنم بهشتی» در راستای تربیت نسل مادران بهشتی در صالح‌آباد

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد از اجرای طرح ترنم بهشتی در راستای آگاه‌سازی تربیتی مادران دارای فرزندان زیر۶سال در صالح آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۶۰
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طرح ترنم بهشتی «تربیت نسل مادران بهشتی» در حوزه تربیت فرزند به همت بسیج جامعه زنان استان همدان و شهرستان بهار ویژه آموزش و ارتقای توانمندی مادرانی که دارای فرزند زیر ۶ سال هستند، برگزار شد.

وی افزود: این طرح با هدف تحقق سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج با هدف تربیت و بذرافشانی در میان کودکان و آگاه‌سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی به مادران و توانمندسازی مادران در تربيت کودکان انقلابی با رویکرد اسلامی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در خانواده‌ها و استحکام بنیان خانواده با ارتقای توانمندی‌های مادران اجرایی شد.

 فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد تصریح کرد: سلسله کارگاه‌های تربیتی ترنم بهشتی با حضور اساتید مجرب در سطح پایگاه مقاومت اسماء روستای همه کسی  از توابع شهر صالح‌آباد با دعوت از مادران دارای فرزند زیر۶سال در سرفصل‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: این سرفصل‌های شامل مهارت‌های آشنایی با تربیت صحیح و آسیب‌های تربیتی، نقش و اهمیت بازی و شعر و داستان در تربیت و یادگیری کودک و مهارت پرورش اخلاقی و دینی کودک با حضور مربی مجرب خانم ناهید وجدانی برگزار شد.

قاسملو گفت: طرح ترنم بهشت به صورت کارگاهی برای مادران به صورت حضوری در راستای تربیت فرزندان خود تشکیل شد تا با شرکت در این کارگاه‌ها به ترویج سبک زندگی اسلامی و رشد تعالی کمکی شده باشد.

وی افزود: گروه‌های مجازی توسط کارگروه‌های تخصصی برای تسهیل‌گری تربیتی و آموزشی و ارتقاء علمی والدین برای تربیت کودکان پیش‌بینی شده است که مادران بتوانند بعد از پایان دوره حضوری از محتوای آموزشی مناسب بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات