خبرهای داغ:
در آستانه ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد سرخه در روستای عبدالله آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۱۷
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد سرخه در حسینیه روستا برگزار شد.

اکبر رهایی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه های اجرایی در روستا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن با هدف ایجاد انس و علاقه به خواندن قرآن و آموزش روخوانی و روان‌خوانی اجرا می شود. عموم مردم با الگو قرار دادن این کتاب آسمانی در برنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد و تعالی قرار می‌گیرند. در این راستا محفل قرآنی با حضور اهالی روستا برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: با هدف برقراری نظم و امنیت در روستا گشت شبانه توسط بسیجیان پایگاه در قالب یک تیم 4 نفره از ساعت بیست و یک و سی دقیقه الی یک بامداد انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: همچنین حمیدرضا رهایی از قاریان قرآن روستا موفق به حضور در مسابقات کشوری قرآن کریم در استان تهران شد.

گفتنی است حلقه قرآنی نوجوانان بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار