بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی سانس فوتبال در رده نونهالان و جوانان و برگزاری محفل انس با قرآن با حضور بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۹۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های ابلاغی و اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان سرخه، ورزش مفرح فوتسال ویژه نونهالان به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه های ورزشی با هدف ایجاد اوقات شاد و مفرح برای بسیجیان در رده های مختلف سنی به صورت مداوم و در طول هفته با استقبال خوبی برگزار می شود.

او افزود: در این راستا سانس ورزشی فوتبال در رده نونهالان و جوانان، به یاد شهدای عملیات بدر در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد. همچنین برنامه های ورزشی در رشته های فوتبال دستی، تنیس روی میز و ایرهاکی نیز در پایگاه برپا می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه ادامه داد: ویژه برنامه قرائت دعای کمیل با حضور ابراهیم شریعتی از مداحان اهل بیت (ع) با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) به همت مجمع امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

جلال خاطرنشان کرد: ویژه برنامه محفل انس با قرآن کریم و عترت با عنوان جمعه های قرآنی (حزب خوانی) به یاد شهید محمد علی جلال در مسجد برگزار شد.

همچنین حلقه صالحین نوجوانان بسیجی و کارگاه دشمن شناسی در پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها