معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال ۷ هزار نفر از روستاییان سراسر کشور در مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۳۲
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام خوئینی امروز در افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی ویژه روستاییان و عشایر که با حضور 140 قاری برتر به میزبانی مشهد در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارداشت: مسابقات سراسری قران کریم ویژه روستائیان و عشایر سراسر کشور همه ساله در ایام دهه فجر شروع می‌شود و از تمامی روستا‌های سراسر کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: امسال 7 هزار نفر از روستاییان سراسر کشور در این مسابقات ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: پس از مرحله استانی مرحله منطقه‌ای در پنج منطقه کشور برگزار شد و ممتازان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

حجت الاسلام خوئینی افزود: در مرحله کشوری این مسابقات که هم اکنون در مشهد در حال برگزاری است 140 نفر از ممتازان حضور دارند و به رقابت خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در بین جامعه روستایی و عشایری یکی از اهداف این مسابقات است که در رشته‌ های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان به مدت دو روز در مشهد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار