خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم خوزستان با تمام توان خود در انتخابات یازدهم اسفند حضور یافتند و حماسه آفریدند.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۹۷
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، آیت الله محسن حیدری آل کثیری با تقدیر از حضور حماسی مردم خوزستان در انتخابات یازدهم اسفند افزود: از مردان مرد و شیر زنان عرصه میدان مخصوصا جوانان رشید، دختران خوبمان و پسران عزیزمان با ظرفیت و توان کامل در انتخابات یازدهم اسفند شرکت کردند و حماسه آفریدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: از دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی، تبلیغی مخصوصا رسانه ملی که وقت زیادی گذاشتند و با تمام توان در عرصه انتخابات و جهاد تبیین تلاش کردند قدردانی می‌نمایم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: همچنین از کسانی که پرچمدار جهاد تبیین در عرصه انتخابات بوده اند از جمله نخبگان، دانشگاهیان، حوزویان، علما، هنرمندان، اصحاب رسانه و رسانه ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

با رای مردم خوزستان آیات و حجج الاسلام و المسلمین عباس کعبی نسب، محسن حیدری آل کثیری، سید علی شفیعی، امیر رضا هدایی، سید ابوالحسن حسن زاده و حسین رفیعی به عنوان نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

استان خوزستان دارای ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار