خبرهای داغ:
سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق، از مردم همیشه در صحنه استان خوزستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۷۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ»

 

اینک رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال فروپاشی است و سردمداران متجاوز آن در امواج تباهی که به دست های پلید خود ایجاد کرده‌اند، گرفتار شده‌اند؛ «قدس شریف همه مسلمانان جهان را به سوی خود فرا می‌خواند».

اقدام شنیع در حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه و شهادت چند تن از سرداران و پاسداران سپاه، نشات گرفته از ترس و وحشت رژیم غاصب صهیونیستی از قدرت و توان نظامی و راهبردی نیروهای انقلابی این مرز و بوم و تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارد.

 

فریاد مظلومیت ملت فلسطین و حقیقت آنچه در سرزمین فلسطین به وقوع می‌پیوندد، در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگری از زبان و دهان صدها میلیون انسان عدالت طلب و آزادیخواه در سراسر جهان بلند خواهد شد و رهایی فلسطین را نه تنها به عنوان مسئله اول جهان اسلام، بلکه بعنوان بارزترین مصداق نقض فاحش حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی مطالبه خواهند کرد.

 

سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ضمن حمایت از مبارزات رهایی بخش و مقاومت مشروع ملت فلسطین و ضرورت مقابله مؤثر و بازدارنده با جنایات رژیم اشغالگر صهیونیست، تمامی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان را به وحدت برای مقابله با این غده سرطانی و برهم زننده ثبات و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و حمایت و پشتیبانی حقیقی از ملت مظلوم فلسطین فرا می‌خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار