خبرهای داغ:
فرماندار اهواز گفت:گروه های جهادی و حلقات میانی در آبگرفتگی ناشی از بارندگی با هماهنگی ستاد مدیریت بحران اهواز در کنار ادارات،شرکت ها و دستگاه های اجرایی به کمک مردم شتافتند.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۸۹
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سید احمد موالی زاده روز جمعه سوم فروردین ۱۴۰۲ با اشاره به فعالیت و خدمت رسانی گروه های جهادی و حلقات میانی افزود: بیش از ۱۰۰ نفر در آبگرفتگی ناشی از بارندگی در حال امدادرسانی و خدمت رسانی هستند.

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات گروه های جهادی و حلقات میانی گفت: گروه های جهادی و حلقات میانی برای کاهش مشکلات ناشی از بارندگی، با پشتیبانی فرمانداری به مدت سه روز در کنار ادارات،نهادها و دستگاه های اجرایی در مناطق مختلف به ویژه مناطق کمتر برخوردار غرب اهواز خدمات رسانی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، سید احمد موالی زاده فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز پیش از این در بازدید از عملیات جمع آوری دفع آب های سطحی ناشی از بارندگی، از بسیج امکانات و فعال کردن دستگاه های اجرایی، شهرداری های مناطق، گروه های جهادی و حلقات میانی جهت جمع آوری و تخلیه هرچه سریعتر آب های سطحی از خیابان ها و منازل به ویژه مناطق کمتر برخوردار ملاشیه و زعفرانیه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها