خبرهای داغ:

پیام تقدیر و تشکر فرمانده سپاه باغملک از حضور مردم شریف شهرستانهای باغملک و صیدون قلعه تل و میداوود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

در پی حضور پر شور مردم همیشه در صحنه شهرستان باغملک در پای صندوق های رای سرهنگ فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه از مردم شریف تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۳۷
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج باغملک؛ پی حضور پر شور مردم همیشه در صحنه شهرستان باغملک در پای صندوق های رای سرهنگ فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه از مردم شریف تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح زیر میباشد

بسم الله الرحمن الرحيم
اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه بار دیگر مردم غیور شهید پرور و ولایی شهرستانهای باغملک و صیدون با حضور پرشور در پای صندوقهای ،رای پایبندی خود به آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و بیعتی ناگسستنی با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دادند.

با حضور آگاهانه خود به یاوه گویان دشمنان نظام که در رسانه ها و شبکه های ماهواره ای آنها را دعوت به عدم مشارکت میکردند پیام دادند که نظام را از آن خود میدانند و به آن پایبند هستند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از اقشار مختلف مردم و نامزدهای انتخابات که با حضور خود مشارکت سیاسی بالا را رقم زده و دشمنان را ناکام ساختند برای منتخب مردم شهرستانهای ایذه باغملک صیدون و دزیارت در انتخابات ۱۴۰۲ در مسیر خدمت به مردم عزیز از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم؛ و شکر الله سعيهم.

سرهنگ پاسدار فاضل عارف ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باغملک

ارسال نظرات
پر بیننده ها