خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۹۸۷۹۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار‌ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم روز روابط عمومی که از سوی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در سالن اجتماعات مجتمع فجر برگزار شد، گفت: روابط عمومی شیرین، لذت بخش و پای کار هستند اما کسی پای کار روابط عمومی نیست.

او افزود: قبل از سال ۱۹۰۰ میلادی روابط عمومی مطرح نبود، اما پس از آن شکل گرفت و در سال ۱۹۰۶ به عنوانی بخشی از سازمان‌ها تشکیل شد و در سال ۱۳۲۶ خورشیدی اولین همایش روابط عمومی ایران در شرکت نفت آبادان شکل گرفت و با پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه ویژه پیدا کرد که در سپاه حضرت ولیعصر نیز دارای اهمیت زیادی است.

حجت الاسلام رستگار می‌گوید: وظیفه روابط عمومی، مدیریت تعامل و تفاهم بین سازمان و مردم است با استفاده از رسانه است. امروز که جنگ شناختی و ادراکی ستون فقرات آن تحریف است نقش روابط عمومی به عنوان مجموعه ای که می‌خواهد مخاطبین را روشن کند و باطل السحر تحریف است، نقش بسیار ویژه‌ای دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: امروز سیاست مداری موفق است که رسانه قوی پشت سرش باشد. امروز ما در عصری قرار داریم که عصر ارتباطات است و کسی موفق است که به نقل از مقام معظم رهبری «اولین روایت گری را داشته باشد».

او اظهار داشت: نقش روابط عمومی برجسته است زیرا روابط عمومی با ذهن ها و افکار عمومی خصوصا با شبکه های اجتماعی که امروز در بین مردم رواج دارد در ارتباط است و نقش رسانه را ایفا می‌کند، که بی بدیل و بی نظیر است.

حجت السلام رستگار گفت: روابط عمومی اعجاز می‌کند و ویژگی معجزه از بین بردن ۲ ویژگی زمان و مکان است و فضای مجازی نیز زمان را به حداقل و مکان را به کمترین ابعاد می‌رساند که بسیار اهمیت دارد.

او اظهار کرد: رسانه می‌تواند از کاه کوه بسازد و بالعکس برای مثال وقتی صحنه‌ای از غرب نشان داده می‌شود تحسین را بر می انگیزد اما وقتی در مورد جبهه مقاومت است، متفاوت می‌شود. ممکن است آنها ایجاد تنفر کنند لذا نقش روابط عمومی با فضای مجازی بسیار مهم است و ما باید خود را مجهز کنیم به سواد رسانه تا بتوانیم قدم در این راستا برداریم.

حجت الاسلام رستگار گفت: روابط عمومی سپاه خوزستان نیز در همین جهت فعال است و فضای مجازی اگر که یکپارچه تر شود قطعا قوت بیشتری پیدا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها