خبرهای داغ:
سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی گفت: در جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام در دفاع از کشور و پیروی از امام و رهبر خود ذره‌ای درنگ و تردید نداشتند، امروز هم همین امر وجود دارد، اما دشمن بدنبال این است بین امام و امت فاصله ایجاد کند که باید هوشیار بود.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۱۵
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی که با حضور مسئولین و فرماندهان سپاه استان‌های همجوار و مسئولان خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت: دشمن بدنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است.

وی به سخنان شهید عباس بابایی در دیدار با امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار فرمود: که نیت‌ها و کار‌های خود را برای خدا انجام دهید.

سردار فضلی، به موفقیت‌های رزمندگان اسلام در عملیات‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در عملیات غرورآفرین والفجر ۸ تصور عبور از رودخانه پرتلاطم اروند غیرممکن بود، اما فرزندان امام راحل با توکل بر خدا کار طراحی و اجرایی این عملیات را انجام دادند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ادامه داد: با وجود تمام سختی‌ها، شرایط حساس و نظامی دشمن، شرایط جوی و جغرافیایی ناپایدار این رودخانه اما رزمندگان اسلام با تکیه بر نیروی ایمان و توکل بر خدا، اراده و توان خود این عملیات را طراحی و به پیروزی رسیدند.

سردار فضلی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام معتقد بودند حتی اگر لباس نظامی، تجهیزات و امکانات دفاعی نباشد به تکلیف خود که پیروی از دستور، ولی فقیه و دفاع از میهن است عمل می‌کنیم، چرا که همه رزمندگان برای خدا به جبهه آمده بودند.

وی مطرح کرد: در جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام برای دفاع از میهن اسلامی و لبیک به فرمان ولی فقیه، با اراده قوی تمام تلاش خود را برای پیروزی در عملیات‌های مختلف به کار بردند و به لطف پروردگار فرزندان امام راحل یک وجب از خاک این کشور را به بیگانگان ندادند.

سردار فضلی ادامه داد: نسل‌های آن‌روز در دفاع از کشور و پیروی از امام و رهبر خود ذره‌ای درنگ و تردید نداشتند، امروز هم همین امر وجود دارد، اما دشمن بدنبال این است تا بین امام و امت فاصله ایجاد کند که باید هوشیار بود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران به خدمات بسیج و سپاه در عرصه های مختلف برای مردم در کشور اشاره کرد و گفت: طرح‌های و پروژه‌های بسیار خوبی به همت بسیج و سپاه خراسان جنوبی در این استان انجام شده است که امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار