خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

۴۰۶ کارگاه اشتغال خُرد و خانگی، هفته بسیج سازندگی در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

هنری گفت: در هفته بسیج سازندگی ۴۰۶ کارگاه اشتغال خُرد و خانگی با اعتبار تسهیلاتی ۴۸ میلیارد تومان در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد که برای ۵۰۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۵۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری از خراسان، هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام امروز مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بسیج سازندگی در شهرستان بشرویه، گفت: در راستای طرح‌های اشتغالزایی مجموعه بسیج استان در تکمیل زنجیره ارزش برای کمک به مردم استان در هفته بسیج سازندگی ۴۰۶ کارگاه اشتغال خُرد و خانگی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این کارگاه‌های اشتغالزایی با اعتبار تسهیلاتی ۴۸ میلیارد تومان به در هفته بسیج سازندگی بهره‌برداری می‌رسد که برای ۵۰۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

 

۴۰۶ کارگاه اشتغال خُرد و خانگی، هفته بسیج سازندگی در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود
هنری بیان کرد: فعالیت‌های اشتغالزایی بسیج با همکاری و فعالیت تسهیلگران بسیج در استان انجام می‌شود و کار میدانی اشتغالزایی با محوریت و مشارکت مؤثر صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی در استان دنبال می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر ۵۳۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی در خراسان جنوبی با ۴۰ هزار نفر عضو فعال هستند و سرمایه این صندوق‌ها بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان است که توسط اعضای صندوق‌ها و خیّرین جمع‌آوری شده است.

 

۴۰۶ کارگاه اشتغال خُرد و خانگی، هفته بسیج سازندگی در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

 

وی عنوان کرد: با مشورتی که تسهیلگران بسیج سازندگی در نقاط مختلف استان دادند و جلساتی که در سطح استان برگزار شده و اولویت‌هایی اصلی که در استان احصاء شد، در یک سال گذشته بالغ بر۱۷۰۰ کارگاه اشتغال خرد و خانگی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید و با افتتاح این کارگاه‌ها زمینه اشتغال ۲۶۰۰ نفر در استان فراهم شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: امسال نیز از محل تسهیلات تبصره ۱۸ فعالیت‌های اشتغال در خراسان جنوبی در حال اجراست و در راستای تکمیل زنجیره ارزش در کنار آن کلاس‌های آموزش، کمک به بازاریابی و فروش محصولات در کنار مردم استان هستیم.

 

۴۰۶ کارگاه اشتغال خُرد و خانگی، هفته بسیج سازندگی در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

 

وی، به برپایی نمایشگاه‌های فصلی و دائمی در خراسان جنوبی برای فروش محصولات تولیدی استان در جهت کمک به مردم اشاره کرد و گفت: با مشارکت و کمک مردم برای تحقق شعار سال تلاش می‌کنیم و مجموعه بسیج سازندگی استان تا رسیدن مردم و تولیدکنندگان استان به خودکفایی در کنار آن‌ها خواهد بود و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار