خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از توزیع بسته های فرهنگی با هدف دعوت عموم مردم به حضور در پای صندوق های رای در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۳۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه انتخابات و با هدف دعوت از مردم به حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری در این صحنه ملی پویش ها و برنامه های متنوعی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در حال اجراست.

سمیه ادهم از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیوست فرهنگی جملات انگیزشی جهت دعوت به شرکت در انتخابات، توسط بسیجیان در آرایشگاه های زنانه و کسبه محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) توسط گروه فرهنگی توزیع شد.

او افزود: پویش «مثل سردار سرباز وطن باش» در قالب توزیع دعوت نامه جهت دعوت به شرکت در انتخابات در منازل اهالی محله انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه ادامه داد: دیدار با پیشکسوت بسیجی و مادر همسر شهید حسین صفا توسط حلقه شهید غلام همراه با قرائت قرآن به نیت این شهید برگزار شد.

ادهم با اشاره به تداوم کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در محله گفت: اهدای 30 میلیون ریال وام قرض الحسنه به خانواده کم برخوردار، اهدای یک دستگاه جاروبرقی به نوعروس و اهدای مبلغ ۲ میلیون 500 میلیون ریال پول نقد، لباس و کفش توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد از جمله کمک های مومنانه بوده است.

گفتنی است ویژه برنامه سه شنبه های کتابخوانی در راستای پویش طرح مسیر سعادت ۵ به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار