خبرهای داغ:
امام جمعه سرخه گفت: جشن نیمه شعبان یک جشن مهم اسلامی، امید دهنده بوده و راه نجات انسان هاست.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۸۵
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم جشن باشکوه نیمه شعبان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام عصر (عج) به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در دبیرستان دخترانه سمیه سرخه برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه برپایی این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف ارتباط بیشتر و تعامل با مدارس و دانش آموزان، جشن بزرگ مهدوی در کنار دانش آموزان در مدرسه دخترانه سمیه برگزار شد.

او افزود: هدف ما از اجرای این برنامه در مدارس، پرورش جوانان نسل آینده با ویژگی های اخلاقی مثبت مانند توکل بر خداوند، اعتماد به نفس بالا، مسئولیت پذیری در زمینه فردی و اجتماعی است.

همچنین طاهره اشهد مدیر این مدرسه بیان داشت: یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش در مدارس، تقویت اعتقادات و باورهای مذهبی جامعه دانش آموزی و نسل نوجوان است‌. اجرای این دست برنامه ها با همکاری پایگاه در مدرسه تقویت پایه های دینی و نجات از گناه و انحراف از دیگر اهداف آن بوده است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه ضمن سرکشی از این ویژه برنامه اظهار کرد: جشن نیمه شعبان نشان دهنده ی علاقه قلبی امت اسلامی نسبت به امام بزرگوار، حضرت مهدی (عج) است. ابراز عشق به حضرت ثواب های زیادی دارد.

او با بیان اینکه جشن نیمه شعبان یک جشن مهم اسلامی، امید دهنده بوده و راه نجات انسان ها را یادآور می شود، همانطور که انتخابات نمود امید و مسیر خروج از بن بست است، بیان داشت: پیامبران و رهبران در بحران ها دلی آرام دارند و مایه ی آرامش دیگران نیز هستند و امید آفرینی از خصوصیات اصلی پیامبران بوده است.

امام جمعه سرخه با ذکر موارد انتخاب اصلح به دعوت خانواده ها در جهت حضور در این صحنه ملی توسط دانش آموزان تاکید کرد.

گفتنی است مولودی خوانی، اجرای سرود توسط دانش آموزان، اجرای نمایش توسط گروه مفتاح رهایی از حلقه شهید محمدحسین احسانی، دکلمه خوانی و بازارچه دست سازه های دانش آموزان صورت گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها