فرماندار تایباد گفت: با توجه به اعلام آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی 40 مکان در این شهرستان انتخاب و کار تبلیغات شروع شده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۱۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مهدی شیردل اظهار کرد: بیش از ۴۰ مکان با همکاری بخشداری‌ها و شهرداری‌های این شهرستان برای تبلیغات داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرهای «تایباد، کاریز و مشهدریزه» جانمایی و پیش‌بینی شده است.

وی افزود: نامزدها فقط در محلهای تعیین شده سطح شهرها که از سوی شهرداری ها و بخشداری ها مشخص شده برنامه های تبلیغاتی خود را انجام دهند و از نصب پوسترهای خود در سایر نقاط شهری خودداری کنند.

شیردل تصریح کرد: کمیته امحای ستاد انتخابات موظف است هر بنر یا پوستری که خلاف قواعد تبلیغات نصب شده باشد را امحا کند.

فرماندار تایباد اعلام کرد: مسوولان دفتر داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این ارتباط اطلاع رسانی لازم را به اعضا ستاد خود داشته باشند.

وی توضیح داد: از تمامی نامزدها و طرفداران آنها انتظار می رود برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم با مسوولان برگزاری این رویداد سیاسی نهایت همکاری را داشته باشند.

شیردل عنوان کرد: برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان تایباد پیش بینی شده که نسبت به دوره گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: حدود ۹۰ هزار نفر در شهرستان تایباد با جمعیت ۱۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، مشارکت در دوره قبل ۷۳ درصد بوده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و نامزدهای انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار