خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در انتخابات پیش رو فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و آرمان های انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۸۰۲۹۲
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر استان سمنان و نخستین رویداد رسانه ای جام امید در این استان که در سالن شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در روز 11 اسفندماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب و نظام است.

وی از جمله نکاتی که دشمنان بر آن متمرکز شده اند را «پیشرفت های ایران را مخفی کنید»؛ «به مشکلات یأس آفرین ضریب دهید»؛ «مردم ایران را از بهتر شدن اوضاع ناامید کنید»؛ «دنبال ترویج آدم ناکارآمد در انتخابات باشید تا ثابت شود نظام ناکارآمد است» و «نگذارید چهره های قهرمان و پاک در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... به عنوان اسوه به جامعه معرفی شوند» عنوان کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه رسانه نقشی مهم در تحقق جهاد تببین، خنثی‌سازی دسیسه دشمنان و امیدافزایی در جامعه دارد، گفت: انتخابات ۱۱ اسفند فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

محمود احمدی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در سال 1402 چندین برنامه شاخص در سازمان بسیج رسانه استان سمنان برگزار شد که از جمله آنها در ابتدای این سال یعنی افتتاح کانون های بسیج رسانه در شهرستان های دامغان، شاهرود و گرمسار بود.

وی با بیان اینکه کانون های بسیج رسانه در این شهرستان ها به صورت رسمی افتتاح و دارای شناسنامه شده اند، ادامه داد: از دیگر اقدامات ارزنده و شاخص سازمان بسیج رسانه استان سمنان در سالی که روزهای پایانی آن قرار داریم برگزاری اردوی راهیان پیشرفت –نمایشگاه هوا و فضای ملی در تهران- با حضور 120 نفر از اصحاب رسانه و خبرنگاران این استان بود.

احمدی با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان با 9 محور ملی و سه محور استانی و یک بخش ویژه دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان برگزار شد، گفت: 970اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: جام رسانه ای امید استان سمنان از دیگر برنامه های سازمان بسیج رسانه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بود که با حضور 29 تیم و ارائه 287 اثر با محتوای امیدآفرینی برگزار شد.

احمدی با اشاره به اینکه 210 اثر در جام رسانه ای امید استان سمنان در سایت ملی بارگزاری شده است، گفت: استان سمنان در برگزاری ین جام جزو استان های شاخ هم از حیث تولید محتوا و هم از حیث حضور پرشور اصحاب رسانه این استان بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوبی که در حوزه رسانه استان سمنان از آن بهره مند است، گفت: حضور و حمایت مسئولان استانی از جمله استاندار سمنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و دیگر مسئولان ارشد استان جزو شاخصه های بارز برگزاری جام رسانه ای امید محسوب می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان تأکید کرد: همانطور که اصحاب رسانه استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن با تولید آثار فاخر در بخش های مختلف حضوری فعال داشتند، امیدواریم همین حضور فعال و پرشور را نیز در انتخابات 11 اسفندماه شاهد باشیم.

محمود احمدی مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان اعلام کرد به منظور پوشش مطلوب حضور مقتدرانه مردم استان در حماسه انتخابات 11 اسفند پویش رسانه ای ویژه ای در این خصوص آغاز شده است که اصحاب رسانه و مطبوعات می توانند آثار خود را با هشتگ #بسیج_رسانه_استان_سمنان در روز انتخابات منتشر و یا به شماره 09384845885 در پیام رسان های فضای مجازی ارسال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز با بیان اینکه رسانه و بستر فضای مجازی ابزاری برای اطلاع‌رسانی است، گفت: دشمنان این بستر را برای پیشبرد اهداف شوم خود در اختیار گرفته‌اند و تغییر افکار عمومی را دنبال می‌کنند، در این شرایط رسانه نقش مهمی در آگاهی بخشی و اقناع افکار عمومی دارد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان از فضای مجازی برای القای اهداف خود در جامعه بهره می‌گیرند، گفت: یکی از تلاش‌های دشمنان کاهش مشارکت در انتخابات است و حضور پرشور مردم در ۱۱ اسفند پای صندوق رای بدخواهان را ناامید می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار